معاون سیاسی استاندار گیلان: بدانید صبر جریان حزب‌الله و انقلابی حدود دارد

تجمع جمعی از بانوان در دفاع از عفاف و حجاب در پیاده راه فرهنگی رشت

جمعی از بانوان گیلانی در حمایت از عفاف و حجاب زن ایرانی با تجمع در میدان شهدای ذهاب رشت خواستار رعایت حجاب اسلامی و افزایش بصیرت مردان و زنان برای پیشگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از تسنیم، تجمع باشکوه بانوان خطه گیلان به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم با پلاکاردها و دست‌‌نوشته‌هایی همچون «بانوی چادری، تو خود مدافع حرمی»، «حجاب یعنی من یک انسانم نه یک وسیله» و «آقای مسئول اگر نمی‌توانی قانون را اجرا کنی،‌ صندلی را خالی کن» خواستار جمع شدن بساط کشف حجاب و بی‌عفتی‌ها در سریع‌ترین زمان شدند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این مراسم با بیان اینکه میدان شهدای ذهاب رشت قدمگاه شهدای گیلان و همچنین قدمگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان دفاع مقدس است اظهار داشت: پیکرهای پاک بسیاری از شهدای دفاع مقدس از همین مکان تشییع شده است.

محمد جلائی، اجتماع عفاف و حجاب را پاسداشت حکم الهی و شأن انسانی، مقام و ارزش حیاء و عفت دانست و بیان کرد: ما امروز در این مکان عهد می‌بندیم و به شهیدان اعلام می‌کنیم که ادامه‌دهندگان راه آنان خواهیم بود و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم با ایمان و ولایتمدار گیلان در طول تاریخ ثابت کردند که پای دین، اعتقادات و وحدت و همدلی‌شان ایستاده‌اند افزود: هدف دشمن، دو قطبی‌سازی جامعه و عراق‌سازی و سوریه‌سازی ایران است اما ملت هوشیار ایران دشمنان خود را می‌شناسند و مقابل آنان خواهند ایستاد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه خداوند، بهشت برین را برای انسان‌ها برگزیده که پاداش رعایت احکام خداست بیان کرد: رعایت حجاب و پوشش شرعی نیز یکی از احکام خداست و قانون ما هم برگرفته از آن است لذا به آن دسته اندک که حکم الهی را نادیده می‌گیرند هشدار می‌دهیم که در دام دشمنانی که جامعه خودشان را با برهنگی تباه کردند، نیفتند چراکه غرب این مسیر را طی کرد و امروز چیزی به نام والدین ندارند.

جلائی ادامه داد: ما فرزندان امامی هستیم که برای احیاء و نجات امت جدش قیام کرد و شعار امر به معروف و نهی از منکر را به عرصه آورد و صدای او ۱۴۰۰ سال است که در گوش تاریخ تکرار می‌شود و لذا ندای «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنیِ» امام حسین(ع) امروز نیز به گوش می‌رسد و جواب ما لبیک یا حسین است و این پاسخ کسانی است که عهد بسته‌اند، اوضاع دنیا آن‌ها را تغییر ندهد.

وی خطاب به کسانی‌که به عمد، حکم الهی را رعایت نمی‌کنند گفت: بدانید صبر جریان حزب‌الله و انقلابی حدود دارد و اگر این صبر لبریز شود حرکتی انقلابی و مواجهی قانونی قاطع در مقابلِ خود خواهید دید؛ محال است در جامعه جمهوری اسلامی عده‌ای بتوانند حکم الهی را نادیده بگیرند چراکه ما با حسینِ زمان عهد بسته‌ایم؛ و تا دیر نشده باید در مسیر حق، درست و به موقع گام برداشته شود، مومن هم باید لحظه‌شناس باشد تا از غافله حسینِ زمان عقب نماند.

 

 

Share