در تذکر شفاهی:

بهروزی فر: اخذ مالیات از صنوف و کسب و کارهای کوچک عادلانه نیست

نماینده مردم فومن در مجلس با اشاره به اخذ مالیات از صنوف و کسب و کارهای کوچک گفت: دریافت این مالیات عادلانه نیست لذا در این رابطه باید تدبیر و تصمیم شایسته گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از خانه ملت، خلیل بهروزی فر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع) و گرامیداشت شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و همچنین گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: آقای رئیس جمهور علیرغم دستور معاون اول شما در ارتباط با حل مشکل برنج انباشته شده شالیکوبی‌های استان گیلان، مازندران، فومن و شفت، باید عرض کنم که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی از ناحیه مسئولان ذیربط در این بخش صورت نگرفته است. این سهل‌انگاری حتماً ضربه سنگینی به کشاورزان وارد خواهد کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به مشکلات در زمینه تأمین آرد و نان مردم بیان کرد: با اقدام جدید دولت محترم در این بخش به جای اینکه مشکلات برطرف شود، مشکلات بیشتر شده است. همچنین کمبود شدید خمیرمایه نان در نانوایی‌های استان گیلان سبب نارضایتی نانوایان شده و امکان استفاده جوش شیرین به جای خمیرمایه نان متصور است.

وی با اشاره به کمبود داروهای اعصاب و روان گفت: همچنین داروهایی اعم از اسپری‌های تنفسی و سرم و اصرار برخی پزشکان برای نوشتن داروهای خارجی آن هم در نسخه‌های بیماران باعث نارضایتی شدید بیماران شده است. همچنین وجود ۵۱۰ نقطه خطرآفرین در سواحل استان گیلان که ۷۰نقطه آن قابلیت دسترسی مسافران را دارد و احتمال افزایش غرق شدن در سال ۱۴۰۲ را بیشتر می‌کند، باید مورد تدبیر و چاره‌اندیشی قرار گیرد.

بهروزی‌فر در ادامه با اشاره به اخذ مالیات از صنوف و کسب و کارهای کوچک تأکید کرد: دریافت این مالیات عادلانه نیست لذا در این رابطه باید تدبیر و تصمیم شایسته گرفته شود.

Share