نامه علیرضا نوید به هیات فوتبال گیلان؛

برکناری «داریوش بهشتی» از مدیرعاملی سپیدرود رشت+ جزییات

مالک باشگاه سپیدرود پس از عدم اجرای تعهدات مالی داریوش بهشتی در قرارداد خرید باشگاه سپیدرود در نامه‌ای به هیات فوتبال استان گیلان، وی را از مدیرعاملی باشگاه سپیدرود نیز برکنار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سایت رسمی سپیدرود؛ علیرضا نوید، مالک باشگاه سپیدرود پس از عدم اجرای تعهدات مالی داریوش بهشتی در قرارداد خرید باشگاه سپیدرود در نامه‌ای به هیات فوتبال استان گیلان، وی را از مدیرعاملی باشگاه سپیدرود نیز برکنار کرد.

در نامه علیرضا نوید به ریاست محترم هیات فوتبال استان گیلان آمده است:

بدینوسیله به استحضار می‌رساند با توجه به قرارداد واگذاری باشگاه سپیدرود به داریوش بهشتی و حاشیه‌های بوجود آمده بدلیل‌ عدم اجرای تعهدات مالی نامبرده و نظر به حساسیت موضوع تا تعییین تکلیف وضعیت مالکیتی تیم سپیدرود و شفافیت امر مدیریتی باشگاه و همچنین جلوگیری از هر گونه سو استفاده ایشان را از مدیر عاملی عزل نموده تا هر چه سریعتر با هماهنگی مسئولین امر نسبت به روشن شدن وضعیت مالکیتی باشگاه اقدام گردد.

لازم به ذکر است که از این تاریخ هر گونه امضای قراردادهای فدراسیونی و غیره توسط متمیزه فاقد اعتبار و بعنوان جعل در نظر گرفته خواهد شد.

فرهاد خراسانی، نماینده مالک سپیدرود برای فسخ قرارداد با بهشتی

علیرضا نوید، واگذارکننده باشگاه سپیدرود رشت، فرهاد خراسانی را به عنوان نماینده خود در حل و فصل دعوای حقوقی باشگاه سپیدرود با داریوش بهشتی منصوب کرد.

علیرضا نوید، برای حل و فصل قرارداد باشگاه سپیدرود با داریوش بهشتی متقاضی خرید سپیدرود، آقای فرهاد حراسانی وکیل دادگستری را که مورد تایید آقای جهانبخش آرمان مدیرکل محترم ورزش و جوانان می‌باشد، به عنوان نماینده خود انتخاب کرد.

بنابراین گزارش پس از عدم انجام تعهدات داریوش بهشتی در قرارداد وی با باشگاه سپیدرود، آقای نوید طی اخطاری کتبی تاریخ ۲۸ خرداد ماه را به عنوان جلسه نهایی واگذاری سپیدرود در دفتر هیات فوتبال گیلان به آقای بهشتی ابلاغ کرد که در تاریخ مقرر آقای داریوش بهشتی لرد حاضر نشد و صورت جلسه‌ای با حضور میرشهاب مومنی نایب رییس هیات فوتبال، علیرضا نوید واگذارکننده باشگاه سپیدرود و دکتر بهروز عزیزی وکیل باشگاه سپیدرود تنطیم و طی ۴۸ ساعت به مراتب به داریوش بهشتی ابلاغ شد.

حال با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز فصل جدید فوتبال ایران و درخواست هواداران برای لزوم تعیین تکلیف شدن فوری مساله فوق مالک سپیدرود، آقای خراسانی را که مورد وثوق و تایید مدیرکل محترم اداره کل ورزش و جوانان نیز می‌باشد را به عنوان نماینده انتخاب کرد تا در اسرع وقت شرایط باشگاه سپیدرود را برای واگذاری به یکی از متقاضیان خرید آماده نماید.

Share