مهدی به کدام تیم می رود؟!

۱۵ میلیون یورو پیشنهاد بایرن برای طارمی | یونایتد هم مهاجم ایرانی را می‌خواهد

منچستریونایتد بعد از ناکامی در خرید هری کین به دنبال گزینه‌های دیگر در خط حمله است و به همین دلیل مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را مدنظر قرار داده که در جام جهانی با زدن دو گل برابر انگلیس جلب توجه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از یاهونیوز، منچستریونایتد بعد از ناکامی در خرید هری کین به دنبال گزینه‌های دیگر در خط حمله است و به همین دلیل مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را مدنظر قرار داده که در جام جهانی با زدن دو گل برابر انگلیس جلب توجه کرد.

پیش‌تر بایرن مونیخ با ارائه پیشنهاد ۱۵ میلیکنیون یورویی خواستار جذب طارمی شده بود ولی سران پورتو این پیشنهاد را رد و اعلام کردند که با کمتر از ۲۰ میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن نیستند.

این تا حدی به این دلیل است که او یک بند منحصر به فرد در قراردادش دارد، به این معنی که پورتو تنها ۸۵ درصد از مبلغ انتقال طارمی را دریافت می کند، در حالی که ۱۵ درصد دیگر مستقیماً به او تعلق می‌گیرد.

طارمی در فصل قبل ۵۱ بازی در تمام رقابت‌ها برای پورتو انجام داد و در این بازی‌ها ۳۱ گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل داد.

ریو فردیناند، نماد منچستریونایتد نیز فکر می‌کند طارمی خرید خوبی برای شیاطین سرخ خواهد بود و در مصاحبه اخیر خود گفت که ووت وخهورست را با بازیکن ایرانی جایگزین خواهد کرد.

با این حال، شیاطین سرخ هنوز پیشنهاد مشخصی برای ستاره پورتو ارائه نکرده‌اند.

جالب اینجاست که طارمی تنها مهاجمی نیست که منچستریونایتد در پرتغال زیر نظر دارد. گونچالو راموس، مهاجم بنفیکا نیز در فهرست نهایی نقل و انتقالاتی تن هاخ دیده می‌شود.

منچستریونایتد در ژانویه به جذب راموس نزدیک شده بود. با این حال این بازیکن ۲۱ ساله بسیار گران‌تر از طارمی است و قیمت او حدود ۸۰ میلیون پوند است.

Share