در گفتگوی دیارمیرزا با هاجر تحریری نیک صفت عنوان شد؛

چرا فعالیت نمایندگی موسسه خیریه محکم در گیلان مهم است؟!+ جزئیات

تحریری نیک صفت از آغاز به کار نمایندگی موسسه خیریه “محکم” در گیلان خبرداد و گفت : این موسسه با هدف حمایت و درمان کودکان مبتلابه ناهنجاری‌های مادرزادی راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی نشستی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نمایندگی موسسه خیریه محکم (حمایت از کودکان دارای ناهنجاری‌های مادرزادی) در گیلان آغاز به کار کرد.

هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان در همین راستا در گفتگو با دیارمیرزا گفت: با توجه به جلسه‌ای که سال گذشته برای مجمع خیرین در مشهد مقدس داشتیم با دکتر دلشاد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه خیریه محکم آشنا شدم و مطلع شدم که تعدادی از پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف آمادگی خود را برای درمان کودکان و نوزادانی که با ناهنجاری‌های مادرزادی به دنیا می‌آیند اما امکان درمان و پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند، اعلام کردند.

وی افزود: برخی از بیماری‌های مادرزادی نیاز به چندین عمل با تخصص‌های مختلف دارد و خانواده امکان درمان برایشان فراهم نیست و این پزشکان متخصص خیر این کار را بدون آنکه هزینه‌ای دریافت کنند از طریق همین موسسه انجام خواهند داد.

رئیس هیات مدیره موسسه خیریه محکم در گیلان یادآور شد: موسسه محکم این امکان را برای بیماران فراهم می‌کند اگر در شهرستان خودشان قابل درمان هستند درمان را آغاز می‌کنند و اگر نیاز به انتقال بیمار به تهران باشد تمام هزینه‌های اسکان خود بیمار، همراه بیمار و درمان از سوی موسسه پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بنده وقتی از این مسئله آگاه شدم از دکتر دلشاد خواهش کردم که یک نمایندگی از این موسسه در استان ما گیلان نیز ایجاد شود.

تحریری نیک صفت گفت: به لطف خدا و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در روز جمعه هیات امنای این موسسه را تشکیل شد.

وی با بیان این مطلب که اعضای هیات امنای موسسه محکم در گیلان متشکل از پزشکان متخصص و برخی از مسئولین و خیرین هستند، اظهار کرد: مدیر عامل این موسسه دکتر کیانوش کوچکی نژاد است و بنده نیز به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شده ام.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان به دیارمیرزا گفت: با تشکیل هیات امنای این موسسه گام اول در تشکیل بنیاد محکم در گیلان برداشته شد و امیدواریم بتوانیم حمایت‌های لازم را از نوزادان دارای بیماری مادرزادی داشته باشیم.

تحریری نیک صفت در مورد مکان این بنیاد نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه حمایت این موسسه از نوزادان و کودکان بی‌بضاعت است در نظر داریم مکان این بنیاد در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت دائر شود.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک نیز این از طریق رسانه‌ها چگونگی حمایت‌های این بنیاد را به اطلاع مردم و خیرین استان خواهیم رساند، حتی در جلسه انتخاب هیات امنای این‌بنیاد یکی از خیرین پرداخت هزینه درمان ۱۰ بیمار را بر عهده گرفته است.

Share