اسماعیلی منکر همه چیز شد

واکنش سه خواننده پاپ به سخنان وزیر ارشاد: حداقل بگویید صبح جمعه فهمیدم!

وزارت ارشاد امروز سرانجام نسبت به خبر ممنوع‌الکاری پنج خواننده سرشناس موضع گرفت و وزیر ارشاد آن را شایعه‌سازی رسانه‌ای و تلاش برای التهاب آفرینی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز در گفتگویی ویدئویی با رسانه ها ضمن تکذیب وجود لیست ممنوع الکاری برای خواننده های پاپ، این قبیل اخبار را «خبرسازی» و شایعه خواند.

این صحبت‌ها اما با واکنش سه نفر از این خواننده‌ها مواجه شد.

رضا صادقی:

* «از بیست اردیبهشت تمام فعالیت‌های من رو متوقف کردند و جوابی هم از کسی نگرفتم؟ بنده با دفتر موسیقی تماس گرفتم و جواب درستی در تایید یا رد ندادن و گفتن پیگیر می‌شوند و به همین دلیل من دوهفته سکوت کردم که موضوع بررسی بشه که جوابی نگرفتم.»

امیر مقاره:

* «یا حرف غیرواقعی تحویل مردم ندهید یا بگویید ما اطلاع نداشتیم یا بگویید یکی لج کرده(سلیقه شخصی) و داریم درستش می‌کنیم یا بگویید تصمیمی بوده که من در جریانش نبودم و تازخ صبح جمعه فهمیدم!»

امید حاجیلی:

* «اینجانب امید حاجیلی مدتهاست که ممنوع‌الکار هستم و تمام پیگیری‌های من، تهیه کننده و مدیر برنامه ام از دفتر موسیقی، معاونت هنری و حراست وزارت ارشاد بی نتیجه بوده است.طبق صحبتهای جنابعالی احتمالا دوستان زیر مجموعه شما اطلاعات صحیح و کاملی در اختیارتون قرار نمیدهند که شما اینگونه تمام مشکلات و ممنوعیت ها را تکذیب میکنید.»

Share