معرفی خودرو؛

نمایش جدیدترین خودرو فردا موتورز در بابلسر+ عکس

جدیدترین و لوکس ترین محصول شرکت فردا موتورز به نام”سوبا M4 “برای علاقه مندان به صنعت خودرو  در شهر بابلسر در معرض نمایش گذاشته شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از عصر ایران، جدیدترین و لوکس ترین محصول شرکت فردا موتورز به نام”سوبا M4 “برای علاقه مندان به صنعت خودرو  در شهر بابلسر در معرض نمایش گذاشته شد.

اولین محصول برند سوبا که توسط فردا موتورز عرضه شده است مدل هفت‌نفره M4 است که از طراحی زیبا و کابین لوکس بهره می‌برد. این خودرو در ایران برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران در اردیبهشت ۱۴۰۱ رونمایی شده بود.

سوبا M4 فردا موتورز در کلاس خودروهای خانوادگی و یا کراس اوورهای تورینگ قرار می گیرد. چیدمان صندلی ها و امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو سبب شده است تا این محصول هم اکنون به عنوان لوکس ترین خودروی صفر کیلومتر بازار ایران مطرح باشد. این خودرو در واقع محصول برند فورتینگ متعلق به شرکت چینی دانگ‌فنگ است که  سال‌ها است این برند با محصولات سبک و سنگین در ایران عرضه شده اند.

سوبا M4 که با نشان FMC در کارخانه سمنان فردا موتورز مونتاژ می شود، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi ساخت میتسوبیشی مجهز است که این موتور  ۱۹۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر به جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک WDCT منتقل می کند.

این خودروی ۷ نفره در کنار داشتن کیسه هوای پرده ای کامل، جانبی جلو و رو به روی سرنشینان جلو به کیسه هوای جانبی سرنشینان عقب هم مجهز است و با صندلی های برقی ردیف دوم به همراه سردکن و گرمکن هوشمند،  راحتی کاملی را برای  سرنشینان فراهم کرده است.

امکاناتی مانند سقف پانوراما، تهویه مستقل ردیف عقب، نور پردازی کابین، پشت سری های فرست کلاس، میز تاشوی ردیف دوم، ماساژور ۸ نقطه ای ۵ حالته راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شیشه های دودی استاندارد، رادار خط خوان تطبیقی، نور بالای اتوماتیک، تریم داخلی چرم دو رنگبا کیفیت بالا، اخطار ترمز اضطراری و… باعث شده است تا سوبا M4 به عنوان لوکس ترین و تشریفاتی ترین خودروی مونتاژی در ایران حضور داشته باشد.

نوا خودرو شمال به عنوان بزرگترین عاملیت فروش و خدمات پس از فروش شرکت فردا موتورز در استان مازندارن با برگزاری کارشو  تخصصی در هتل میزبان بابلسر اقدام به نمایش و معرفی خودرو جدید و لوکس سوبا M4 برای عموم کرده است. علاقمندان به خودرو می توانند برای بازدید از لوکس ترین محصول شرکت  فردا موتورز به این کارشو مراجعه کنند.

Share