برگزاری انتخابات هیات رئیسه؛

مصری و ذوالنوری نواب رئیس مجلس شدند | نیکزاد از هیات رئیسه خارج شد

نمایندگان مجلس، عبدالرضا مصری و مجتبی ذوالنوری را به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان انتخاب نواب هیات رئیسه مجلس، عبدالرضا مصری را با ۱۵۸ رأی  و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری را با ۱۵۲ رأی از ۲۷۷ مجموع آرا، به عنوان نواب اول و دوم هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب کردند.

آرای نیکزاد و ذوالنوری به حدی به هم نزدیک بود که چندین بار آرا بازشماری شده و در نهایت کار به قرعه کشی رسید و ذوالنور به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد.

همچنین نمایندگان در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس، سید نظام الدین موسوی را با ۱۸۵ رأی،  محسن پیرهادی با ۱۸۳ رأی و  علیرضا سلیمی را با ۱۸۱ رأی از مجموع ۲۷۳ رأی، به عنوان اعضای ناظر هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب کردند.

نمایندگان در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس، محسن دهنوی را با ۱۹۶ رأی، محمد رشیدی را با ۱۹۳ رأی، روح الله متفکرآزاد را با ۱۸۰ رأی، احمد نادری را با ۱۶۷ رأی، علی کریمی فیروزجائی را با ۱۶۵ رأی، مجتبی یوسفی را با ۱۵۲ رأی از مجموع ۲۷۵ رأی مأخوذه را به عنوان دبیران هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب کردند.

براساس این گزارش دبیران هیات رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم از بین ۹ کاندیدا برای این کرسی انتخاب شدند.

Share