طی مراسمی؛

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت معارفه شد

علی مقصودی ضمن تاکید بر اهمیت حوزه آموزش شهروندی تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سازمانی تعطیل بردار نیست و باید به شکل شبانه روزی به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم معارفه علی مقصودی سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند با حضور علیرضا حسنی، ریاست حوزه دفتر شهردار رشت جمعی از معاونان و مدیران شهری برگزار شد.

علی مقصودی در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت حوزه آموزش شهروندی تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سازمانی تعطیل بردار نیست و باید به شکل شبانه روزی به فعالیت خود ادامه دهد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه از فرصت‌های به دست آمده باید برای خدمت بیشتر به شهروندان استفاده کنیم اضافه کرد: با توجه به اهمیت کار در این سازمان باید افق و چشم‌انداز خود را وسیع کرده و برای موضوعات مهم‌تر که به جایگاه شهر رشت و اعتماد و رضایت شهروندان برمی‌گردد توجه جدی‌تری داشته باشیم.

همچنین علیرضا حسنی، محمدباقر بشردانش، ناصر عطایی و علی بهارمست هم در این جلسه مطالبی را در بحث اهمیت اجرای هرچه سریعتر طرح تفکیک زباله از مبدا در سطح شهر، پروژه بهسازی لندفیل سراوان، ضرورت فرهنگ‌سازی برای داشتن یک شهر پاک و عاری از زباله، لزوم کمک دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی در حوزه پروژه‌های پسماند و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان بیان کردند.

Share