ذوالنوری اعلام کرد؛

رفع محدودیت نطق نماینده تبریز توسط هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان

با تصمیم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، محدودیت نطق نماینده تبریز رفع شد و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از رفع محدودیت نطق نماینده تبریز توسط این هیئت خبر داد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: موضوع محدودیت نطق جناب آقای دکتر علیرضا بیگی را در اولین جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی کردیم. در این خصوص چند نکته قابل اشاره است:

۱) نطق و سخنرانی ایشان بکلی و برای همیشه منتفی و منع نشده بود، بلکه براساس نامه‌ای که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان قبل از مسئولیت اینجانب به هیئت رئیسه مجلس نوشته بودند و از هئیت رئیسه خواسته بودند که برای اجتناب از بروز حساسیت و حاشیه‌های جدید در جامعه، زمان نطق‌های ایشان به فرصتی دیگر موکول شود، چند روزی به تأخیر بیافتد.

۲)در جلسه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی و به دنبال تذکرات بعضی از نمایندگان محترم در این خصوص، رئیس محترم مجلس جناب آقای دکتر قالیباف بررسی مجدد موضوع را به عهده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گذاشتند تا در این خصوص تصمیم گیری نمایند.

۳) در اولین جلسه هیئت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.

Share