پسر عاشق‌ پیشه در یک رقابت عشقی؛

ردپای ۲ دختر در جنایت عاشقانه | حسادت پسر ۲۶ ساله به یک پسر نوجوان!

پسر عاشق‌ پیشه که در رقابت عشقی پسر نوجوانی را با چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از همشهری آنلاین، رسیدگی به این پرونده از شامگاه ۱۷ خرداد امسال از زمانی شروع شد که در جریان یک درگیری خونین، پسر نوجوانی به نام داریوش در اثر اصابت چاقو به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد.

طولی نکشید که داریوش در اثر شدت و عمق جراحت جان باخت و با مرگ او بازپرس کشیک قتل در بیمارستان حضور یافت و در نخستین گام دستور داد جنازه پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شود.

تحقیقات اولیه نشان می‌داد که مقتول با دختر نوجوانی به نام بیتا ارتباط دوستی داشته است، بنابراین کارآگاهان برای یافتن سرنخی از قاتل او را احضار کردند و پس از تحقیقات گسترده دختر نوجوان مدعی شد، از مدتی قبل مقتول با پسر جوان دیگری که از دوستانمان بود، اختلاف داشت.

این نخستین سرنخی بود که می‌توانست گره کور معمای این پرونده جنایی را باز کند.

در تحقیقات بعدی مشخص شد، حدس بازپرس پرونده درست بوده و از زمانی که بیتا هدف تحقیق قرار گرفت مشخص شد که قتل در یک رقابت عشقی رقم خورده است.

بنابراین با یک ترفند تیزهوشانه، قاتل از طریق دختر نوجوان (بیتا) از مخفیگاهش بیرون کشانده شد و در یک عملیات غافلگیرانه پسر جوان به نام عارف ۲۶ساله دستگیر شد. با دستگیری عارف، کارآگاهان توانستند به راز این جنایت پی ببرند.

عارف در بازجویی‌ها درباره انگیزه جنایتش گفت: مدت‌ها بود دلباخته دختر ۱۶ ساله‌ای به نام بهار شده بودم که دوستی به نام بیتا داشت و بعد از مدتی متوجه شدم بیتا به دنبال ارتباط با پسری به نام داریوش است و بهار را هم با خود همراه کرده و بهار نیز درگیر رابطه آن‌ها شده بود و همیشه با هم بودند، این در حالی بود که من قصد ازدواج با بهار را داشتم و این موضوع برای من سخت بود که بدانم پسری او را فریب داده است.

می‌دانستم داریوش در خانه بیتا قرار دارد، به همین خاطر چاقویی برداشتم و جلوی خانه بیتا منتظر ماندم تا او از خانه خارج شود.

وقتی داریوش از خانه بیرون آمد با چاقو به او حمله کردم و پس از زخمی کردن وی پا به فرار گذاشتم و بعد از آن بیتا که از ماجرا مطلع شده بود به من گفت که او فقط زخمی شده و من نمی‌دانستم داریوش به کام مرگ فرو رفته است.

قصد داشتم هزینه‌های درمان داریوش را به دست بیتا برسانم و وقتی در محل قرار رفتم توسط پلیس دستگیر شدم. عارف به جنایت خود اعتراف کرد و با این اعتراف به اتهام قتل عمد بازداشت شد و پس از صدور کیفرخواست به زندان منتقل شد و بزودی در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه خواهد شد.

Share