امام جمعه رشت؛

رتبه اول دروغ‌گویی و آدم‌کشی به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اختصاص دارد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه رتبه اول دروغ‌گویی و آدم‌کشی به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اختصاص دارد افزود: آن‌ها در ویرانگری ملت‌ها، مسلمان‌کشی و عدم رعایت حقوق زنان رتبه اول را دارند اما ما را متهم می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی در جشن بزرگ روز دختر به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سالن همایش نیروی انتظامی با اشاره به اینکه دنیا امروز به ۲ جبهه تقسیم شده است اظهار داشت: جبهه حق گرایش به سمت خدا، پیامبر، اسلام، قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت دارد اما کافران، منافقان و دشمنانِ اسلام از جبهه غیرحق و باطل هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه جبهه باطل تمام امکانات خود را برای نابودی جبهه حق به‌کار گرفته است افزود: انقلاب اسلامی یکی از جلوه‌های بزرگ جبهه حق بوده و هست که حکومت ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را ساقط و دنیای امروز را دگرگون کرد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ماندگار است و می‌خواهد دنیای بشر را از چنگال ظالمان نجات دهد تصریح کرد: دشمنان در این مسیر با دروغ‌پراکنی، سیاه‌نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق در تلاشند تا جبهه حق را وادار به شکست کنند.

امام جمعه رشت به اظهارات سخیف مدعیان حقوق بشر مبنی بر پایمال شدن حقوق زنان در ایران اشاره و بیان کرد: امروز تعداد زنان فعال در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشورمان بیشتر از مردان یا مساوی با آنان است و آمار متخصصان و فوق‌تخصصان زن در جامعه ایرانی حتی از کشورهای دنیا بیشتر است اما در کشورهای اروپایی، گاهاً فرزندان دختر و پسر را از خانواده‌ها جدا و حتی زنده به گور می‌کنند اما کسی از جنایات آنان چیزی نمی‌گوید.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه رتبه اول دروغ‌گویی و آدم‌کشی به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اختصاص دارد افزود: آن‌ها در ویرانگری ملت‌ها، مسلمان‌کشی و عدم رعایت حقوق زنان رتبه اول را دارند اما ما را متهم می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی به تلاش ستودنی مردان و زنان ایرانی در کنار یکدیگر برای آبادانی کشور اشاره و بیان کرد: دشمن می‌خواهد نقش و تلاش زنان ایرانی در دنیا نشان داده نشود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دختران جامعه ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی در حال درخشش هستند گفت: دشمن از زنان پاکدامن ایرانی عصبانی است و باید از این عصبانیت بمیرند.

وی با تاکید بر اینکه دختران ایرانی سال‌ها در کنار حضرت فاطمه معصومه (س) زندگی کرده و از این بانوی مکرمه الگو گرفته‌اند افزود: در ایام ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) قرار داریم و افتخار می‌کنیم که این بانوی مکرمه و الهی و برادر بزرگوارشان را در کنار خود داریم.

فلاحتی با بیان اینکه جبهه باطل هر روز به سمت افول می‌رود اما تمام تلاش خود را برای باطل جلوه دادن جبهه حق به‌کار گرفته است تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند دختران پاک ایرانی را از مسیر منحرف کنند اما ان‌شاء‌الله این نقشه دشمن هم نقش برآب خواهد شد و زنان و پاک محجبه ما در بسیاری از عرصه‌هایی که متعلق به آن‌هاست حضوری جدی پیدا خواهند کرد.

Share