معرفی خودرو؛

بازگشت سانگ یانگ کوراندو با برند جدید و تغییرات تکان دهنده

بنابر اخبار رسانه‌های کره جنوبی، KG Mobility در حال آزمایش نسخه جدید کوراندو با موتور برقی است. اکنون نام سانگ یانگ نیز از این خودرو حذف شده است و با اسم کی جی کوراندو‌ای موشن شناخته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از بانک خودرو؛ سانگ یانگ کوراندو یکی از کراس‌اوورهای کوچک بازار است که شهرت مناسبی نیز در ایران و سایر بازارهای آسیایی دارد. پس از تملک سانگ یانگ توسط کی جی موبیلتی و تغییر استراتژی‌های این شرکت، اخباری مبنی بر حذف سانگ یانگ کوراندو از سبد محصولات کی جی موبیلیتی در آینده نزدیک مخابره شد. با این حال کوراندو همچنان در برنامه‌های KG Mobility جای دارد و البته با تغییرات بسیاری به بازار عرضه خواهد شد.

بنابر اخبار رسانه‌های کره جنوبی، KG Mobility در حال آزمایش نسخه جدید کوراندو با موتور برقی است. اکنون نام سانگ یانگ نیز از این خودرو حذف شده است و با اسم کی جی کوراندو‌ای موشن شناخته می‌شود. پسوند E-Motion در نام این خودرو، بیانگر قوای فنی الکتریکی آن است. کی جی موبیلیتی تنها به مرحله صدور گواهینامه وزارت صنعت کره جنوبی برای عرضه کوراندو برقی نیاز دارد.

سانگ یانگ کوراندو E-Motion

سانگ یانگ کوراندو E-Motion به موتور الکتریکی با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر مجهز است. البته در مدل‌های جدید که به بازار عرضه شده‌اند، تنظیمات موتور بهینه‌تر شده است و اکنون ۲۰۷ اسب بخار قدرت ارائه می‌دهد. این خودرو می‌تواند با یکبار شارژ مسافت ۳۰۷ کیلومتر را پیمایش کند. پکیج باتری‌های این خودرو نیز توسط ال جی الکترونیکس تامین می‌شود که ۶۱.۵ کیلووات ساعت ظرفیت دارد. قیمت کوراندو E-Motion با یارانه دولت کره جنوبی برای خرید خودروهای برقی که ۶.۶۵ میلیون وون است، حدود ۲۰ میلیون وون (۸۰۰ میلیون تومان) خواهد بود. به عبارت دیگر قیمت خالص این خودرو بدون یارانه ۲۶.۶۵ میلیون وون (یک میلیارد و ۶۶ میلیون تومان) است.

Share