چرا ما باید به صحبت‌های یک ایمونولوژیست در مورد موجوادت فرازمینی اهمیت دهیم؟

ادعای ترسناک یک استاد دانشگاه: موجودات فرازمینی در زمین حضور دارند!

طبق گفته دکتر گری نولان، استاد دانشگاه استنفورد، موجودات فرازمینی نه تنها به کره زمین سر می‌زنند، بلکه مدتهاست در زمین حضور دارند و هنوز هم اینجا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از خبرآنلاین،  دکتر گری نولان، استاد دانشگاه استنفورد که به‌عنوان مشاور با پیمانکاران سازمان‌های اطلاعاتی و دفاعی آمریکا همکاری می‌کند، اعلام کرده که موجودات فرازمینی نه تنها به کره زمین سر زده‌اند، بلکه احتمالا هزاران سال است که در کره زمین حضور دارند.

او که استاد دپارتمان آسیب‌شناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد است، با گروه‌های متعددی همکاری داشته تا تغییرات در ذهن افرادی که با پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) مواجه شده‌اند را بررسی کند و بر این باور است که موجودات فرازمینی احتمالا توسط هواپیماهای بدون سرنشین و هوش مصنوعی، در مورد انسان‌ها مطالعه و تحقیق می‌کنند.

او این هفته ادعایی جنجالی تحت‌عنوان “پنتاگون، هوش فرازمینی و بشقاب پرنده‌های سقوط کرده” را مطرح کرد.

صحبت‌های عجیب دکتر نولان چه بود؟
 
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آنها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.

او در صحبت‌هایش به طور خاص به سیگنال “WOW!” اشاره کرد که سیگنال فوق‌العاده قدرتمندی است که تلسکوپ رادیویی Big Ear متعلق به دانشگاه اوهایو در سال ۱۹۷۷ آن را شناسایی کرد. ساطع شدن این سیگنال حدود یک دقیقه به طول انجامید و به نظر می‌رسید که از جهت Sagittarius منشا گرفته باشد. در آن زمان، از این سیگنال به‌عنوان اولین مدرک حیات فرازمینی یاد می‌شد ولی محققان بعدها به این نکته اشاره کردند که این سیگنال ممکن است از یک دنباله‌دار ساطع شده باشد.

نولان حالا به این نکته اشاره کرده که مردم همچنان سیگنال WOW! را دریافت می‌کنند که سیگنالی است که به‌طور منظم ساطع شده و به نوعی، ارتباط فرازمینی در نظر گرفته می‌شود. فرد مصاحبه کننده با نولان یادآوری کرد که این جمله فوق‌العاده‌ای بوده که شاید باور کردن آن برای مخاطبان سخت باشد و هنگامی که از نولان درباره احتمال اینکه فرازمینی‌ها تا پیش از این به زمین آمده باشند سوال کرد، نولان بدون لحظه‌ای درنگ گفت:«۱۰۰%»

او با اشاره به افزایش توجه دولت به موضوع بشقاب‌پرنده‌ها، به تاسیس دفتر حل و فصل ناهنجاری دامنه‌ای برای بررسی مشاهدات پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) در آمریکا اشاره کرد و گفت که یکی از اهداف این گروه این بوده که یک دفتر افشاگری برای کسانی که برای مهندسی معکوس اشیای بیگانه کار کرده‌اند ایجاد شود تا بتوانند با اعضای کنگره صحبت کنند.

نولان همچنین اعلام کرد که باور دارد که هوش فرازمینی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و هوش مصنوعی، بشریت را زیرنظر دارد و تاکید کرد که برخی اشیا بارها توسط چندین سنسور از جمله رادارها و دوربین‌های مادون قرمز رویت شده‌اند که در ارتفاع ۱۵ متری بالای سطح آب، فاصله ۲۲.۵۰۰ متری را در کمتر یک ثانیه رفته و باز می‌گردند. او به این نکته اشاره کرد که فیزیکدانان در سازمان‌های دفاعی به او توضیح داده‌اند که چنین پدیده‌ای چطور ممکن است ولی انجام آن در دنیای واقعی به حجم انبوهی از انرژی نیاز دارد که تقریبا غیرعملی است. البته نولان توضیح داد که تنها با بهره‌گیری از اندکی از تکنولوژی می‌توان جامعه را متحول کرد.

باید واضح و شفاف بدانیم که نولان یک مرد معمولی نیست که در دانشگاه استنفورد کار می‌کند و نظرات تکان‌دهنده‌ای در عرصه بین‌المللی می‌دهد؛ بلکه یک چهره دانشگاهی ممتاز است که در رشته ژنتیک مدرک دکترا دریافت کرده و بیش از ۳۰۰ مقاله علمی منتشر کرده و ۴۰ حق ثبت اختراع داشته. او علاوه بر فعالیت‌های آکادمیک، هشت شرکت بیوتکنولوژی تاسیس کرده و یکی از ۲۵ مخترع برتر دانشگاه استنفورد است. رزومه نولان در دانشگاه استنفورد بر فعالیت‌های او در زمینه “عملکرد طبیعی ایمنی بدن، تروما، عفونت پاتوژن و سایر رویدادهای التهابی” و همچنین “زیرساختارهای مفصل لوسمی و سرطان‌های جامد و برهم کنش های آنها با سیستم ایمنی” تاکید دارد.

اما حال این سوال مطرح می‌شود: چرا ما باید به صحبت‌های یک ایمونولوژیست در مورد موجوادت فرازمینی اهمیت دهیم؟

در سال ۲۰۲۱ بود که VICE با انتشار اطلاعاتی درباره نولان، به فعالیت‌های او در زمینه بشقاب‌پرنده‌ها اشاره کرد. در این مقاله، نولان ادعا کرد که مشاور افرادی مرتبط با CIA و برخی شرکت‌های هوانوردی بوده و از او خواسته شده تا به بررسی MRI مغزی خلبانانی که به پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) و میدان‌های تولید شده توسط آنها، نزدیک شده‌اند بپردازد.

نولان به VICE گفت که مغز برخی از این خلبانان به طرز وحشتناکی آسیب دیده بود و سطح آتروفی یا کاهش تدریجی حجم مغز در آنان با کسانی که از بیماری مولتیپل اسکلروزیس عصبی (ام اس) رنج می‌برند قابل مقایسه بوده.

او همچنین به این نکته اشاره کرد که شاهدان عینی UAP، دارای علائم و نشانه‌های مشخصی هستند و بر این نکته تاکید کرد که در یک مزرعه خصوصی در یوتای آمریکا (به نام Skinwalker Ranch)که در آن سابقه فعالیت‌های ماوراءالطبیعه متعددی از جمله مشاهده UAP ها ثبت شده، یک نفر دچار آسیب‌های جدی شده است. نولان یادآوری کرد که او به تجزیه و تحلیل قطعاتی که ادعا می‌شود از پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) به دست آمده پرداخته و در یک مورد، نسبت‌های غیرعادی ایزوتوپ‌های رادیواکتیو را در یک نمونه منیزیم ناشی از انفجار بشقاب پرنده در برزیل پیدا کرده است.

در عین حال او ادعا می کند که افرادی را می‌شناسد که در تلاش برای مهندسی معکوس فناوری UAP هستند.

ایده ارتش آمریکا، آژانس‌های اطلاعاتی و پیمانکاران و سازمان‌های دفاعی برای انتشار اسرار طبقه‌بندی شده بشقاب پرنده‌ها که می‌تواند تحولی انقلابی در دنیای علم ایجاد کند، اتفاق تازه‌ای نیست.

سوالی که مطرح است این است که اگر فناوری موجودات فرازمینی وجود داشته باشد، چه برنامه‌هایی برای شناسایی دقیق‌تر این موجودات پیش روست و در آینده، سرنوشت بشر چه خواهد شد؟

Share