با حضور صالح محمدی؛

آغاز هفته جهاد کشاورزی | افتتاح ۱۳ پروژه با اعتبار حدود ۲۷ میلیارد تومان

صالح محمدی با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی ۱۳ پروژه عمرانی، تولیدی در گیلان به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه ها با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به سرانجام رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: انتخاب شعار “جهاد کشاورزی، امنیت غذایی، گشایش در سفره مردم ” نشان از اهمیت تلاشی است که کارکنان خدوم این وزارتخانه در نقطه به نقطه میهن اسلامی انجام می دهند.

صالح محمدی با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی ۱۳ پروژه عمرانی، تولیدی در گیلان به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه ها با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به سرانجام رسیده و در یکی از آنها برای ۱۵ نفر اشتغالزایی شده و همچنین ۴۵۰ خانوار بهره‌مند شده اند.

گفتنی است، در اولین روز از هفته جهاد کشاورزی، صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان به همراه حجت الاسلام کریم عاشوری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان به همراه مدیران کل دستگاه‌های وابسته معاون معاونین سازمان و مدیران ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

Share