سهیلی: این موضوع درحال تبدیل‌شدن به یک‌ معضل و بحران است

گلایه عضو شورای شهر خمام از بی‌اعتنایی در ابلاغ طرح هادی

ایمان سهیلی، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر خمام از آنچه بی‌توجهی، بی‌اعتنایی، کم‌کاری و سهل‌انگاری استانداری در مقوله ابلاغ طرح هادی این‌شهر خواند، گلایه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر خمام از آنچه بی‌توجهی، بی‌اعتنایی، کم‌کاری و سهل‌انگاری استانداری در مقوله ابلاغ طرح هادی این‌شهر خواند، گلایه کرد.

ایمان سهیلی در جلسه عادی شورای شهر در ساختمان این‌شورا با بیان اینکه وظیفه نمایندگی‌ از مردم را برگردن داشته و باید آن‌ را به‌درستی ادا نماییم، عنوان کرد: ابلاغ طرح هادی یکی‌ از دغدغه‌های شهروندان به‌شمار می‌رود، که مکرراْ به شهرداری و شورا انتقال می‌یابد؛ موضوعی‌ که ۲ سال به‌دلیل ضعف در تصمیم‌گیری استان، باعث ضرر و زیان مالی و اجتماعی به مردم شریف خمام گردیده و درحال تبدیل‌شدن به یک‌ معضل و بحران است.

وی با تاکید بر آنکه تورم بیداد کرده و قیمت‌ها هر روز افزایش نجومی می‌یابند، افزود: اگر جوانی قرار بود ۲ سال قبل با ابلاغ طرح مذکور یک مسکن تهیه نماید، امسال باید تنها به فکر و آرزوی آن‌ مسکن باشد.

به گفته‌ی سهیلی، امیدواریم گوش شنوا و همتی همگانی در استانداری برای این‌مساله وجود داشته باشد و بتوانیم با خطاب قراردادن استاندار به‌عنوان نفر اول اجرایی این‌استان، پاسخ مناسبی دریافت نموده و شاهد حل مشکل باشیم.

این‌عضو شورا، تاکید کرد: بارها این‌نقد را به عناوین و روش‌های مختلف مطرح کرده، اما تاکنون بازخورد مناسبی دریافت نکرده‌ایم.

Share