رسول فرخی میکال؛

نه تنها بنده بلکه اطرافیانم خودرویی دریافت نکرده‌اند؛ مدعیان سند بیاورند، خودرو برای خودشان

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: از دستگاه‌های نظارتی میخواهم این موضوع را برای مردم شفاف‌سازی کند. نه تنها بنده بلکه خانواده و بستگان و دوستان و آشنایان و اعضای دفتر بنده هم خودرویی دریافت نکرده‌اند و اگر کسی در این خصوص اسنادی دارد، ماشین برای خودش.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول فرخی میکال در گفت و گو با خانه ملت، در خصوص شایعه دریافت خودرو توسط نمایندگان مجلس گفت: استیضاح آقای فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، دو بار در مجلس مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. که یک بار آن در سال ۱۴۰۱ بود که رای نیاورد و مجددا در ماه جاری مطرح و بررسی شده که با رای موافق نمایندگان به استیضاح وزیر صمت برکنار شد. اما این اسیتضاح حاشیه‌هایی برای تخریب مجلس به همراه داشت.

وی با بیان اینکه تذکر، سوال و استیضاح از جمله ابزار نظارتی نمایندگان در مجلس بوده و اگر نماینده از آن‌ها استفاده نکند نسبت به وظایف و تعهدات ملی و حوزه انتخابیه خود کوتاهی کرده است عنوان کرد: در حالی که بنده بدلیل عملکرد نامناسب وزارت صمت نگران بودم ابتدا چند بار تذکر و بعد با سوال از وزیر در کمیسیون تلفیق در حضور جناب آقای حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری از پاسخ وزیر قانع نشدم و فرصت دوماه در جهت تغییر وضعیت مدیریتی دادم که متاسفانه اقدامی صورت نگرفت و استیضاح در دستور کار قرار دادیم، لذا بنده در هر دو استیضاح وزیر صمت جزو امضاکنننده‌ها بودم و هر دو بار نیز موافق استیضاح رای داده‌ام با این حال نامم به عنوان دریافت کننده خودروی شاسی بلند از یک شرکت خودروساز درج شده است!

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اقدامات برخی افراد برای تخریب چهره نمایندگان و مجلس تاکید کرد: از دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواستم تا اسامی دریافت کنندگان خودروهای شاسی بلند را اعلام عمومی کند؛ نه تنها بنده بلکه خانواده و بستگان و دوستان و آشنایان و اعضای دفتر بنده هم خودرویی دریافت نکرده‌اند و اگر کسی در این خصوص اسنادی دارد، ماشین برای خودش شود.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس بیان کرد: از دستگاه‌های نظارتی میخواهم این موضوع را برای مردم شفاف‌سازی کند و با کسانی که با تخریب چهره دولت و مجلس خوراک برای دشمنان تهیه می‌کنند طبق قانون کشور برخورد کنند.

Share