عضو شورای شهر رانکوه؛

عدم ابلاغ طرح تفصیلی تبعات اجتماعی به‌دنبال دارد | نمی‌توان یک‌شهر را بدون طرح هادی رها کرد

طاهری با تاکید بر آنکه نمی‌توان یک‌شهر را بدون طرح هادی رها کرد، ادامه داد: ده سال است که طرح هادی شهر رانکوه بازآفرینی نشده، درصورتی‌که این‌امر مطابق با قانون باید پس‌ از گذشت یک‌دهه صورت می‌پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وحید طاهری ظهر امروز در همایش تجلیل از شوراهای شهرستان املش با بیان اینکه طرح مذکور تا کنون چندین بار توسط مشاور بازبینی شده اما پس‌از گذشت ده سال از طرح هادی شهر هنوز تکلیف طرح تفصیلی رانکوه بلاتکلیف مانده است.

عضو شورای شهرستان املش، عنوان کرد: عدم ابلاغ این‌طرح پس‌از تصویب یکی‌از مشکلات شهر رانکوه به‌شمار رفته و تبعات اجتماعی مختلفی را متصور نموده است.

وی با تاکید بر آنکه نمی‌توان یک‌شهر را بدون طرح هادی رها کرد، ادامه داد: ده سال است که طرح هادی شهر رانکوه بازآفرینی نشده، درصورتی‌که این‌امر مطابق با قانون باید پس‌ از گذشت یک‌دهه صورت می‌پذیرفت.

سخنگوی شورای شهرستان املش با اشاره بر اینکه صبوری اندازه‌ای دارد، تصریح کرد: مبحث طرح هادی یک موضوع حیاتی برای شهر است، که منجر به مسکوت‌ماندن پروژه‌ها و لطمه به شهروندان و البته شهرداری شده؛ آن‌هم در شرایط اقتصادی حاکم و مشکلات معیشتی موجود.

عضو شورای شهر رانکوه با اشاره به سخنان گذشته استاندار محترم گیلان مبنی‌بر آنکه «رانکوه باید همانند نگینی در این‌استان بدرخشد»، یادآور شد: بنده به نمایندگی از اعضای محترم شورا و مردم شهیدپرور رانکوه از استاندار محترم میخواهیم در خصوص این مهم برای مردم زجر کشیده و محروم این منطقه تکیه گاهی جز مسولان دلسوز به نظام ندارند در مقابل این بی‌مهری‌ها چه بگویند، جز این که بگویند به داد ما برسید لذا خواهش و استد عای بسیار عاجزانه اهالی این منطقه از حضرت عالی و دیگر مسولان عزیز استان و شهرستان این است که در اسرع وقت تدابیر و تمهیداتی را برای رهایی از مشکلات مطروحه و نقطه‌ی عطفی و شروع مبارک و تازه‌ای بر این داستان غم‌انگیز باشید.

طاهری با تقدیر از حمایت‌های بی‌وقفه اعضای محترم دوره ششم شورای اسلامی شهر رانکوه که در چند سال اخیر صدور سند شهری بلاتکلیف مانده بود با تعامل و هم افزایی مدیران اداره ثبت و بنیاد مسکن و کارشناسان این دو اداره گفت: از مجموع حدود ۸۰۰پرونده تاکنون حدود ۴۰۰ فقره جلد سند شهری در شهر رانکوه صادر شده است و مابقی پرونده‌ها با همکاری مردم در حال تکمیل می‌باشد که آن دسته از شهروندان هم به زودی سند خودشان را تحویل خواهند گرفت.

 

 

Share