پس از شکست مقابل پرسپولیس

ساپینتو: دربی همین است، یک فرصت، یک گل!

سرمربی پرتغالی استقلال استفاده بهتر پرسپولیس از شانس‌ها را دلیل پیروزی این تیم عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از شکست تلخ در شهرآوردم شماره ۱۰۰ پایتخت، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال ترجیح داد تنها صحبت‌های خودش را در نشست خبری انجام داده و زمانی برای سوالات خبرنگاران اختصاص ندهد.

ساپینتو در مورد بازی گفت: “عصر همگی به خیر. در مورد نیمه اول، من فکر می‌کنم خیلی متعادل بود بازی. آنها چند موقعیت خطرناک با ارسال‌هایشان داشتند. ما هم موقعیت‌های خرناک بیشتری داشتیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و اگر سه چهاربار پاس آخر را بهتر می‌دادیم، می‌توانستیم گل بزنیم. ولی می‌توانیم تساوی را در نیمه اول بپذیریم.”

ساپینتو در مورد نیمه دوم گفت: “یک گل زودهنگام زدند. در صحنه‌ای که ما خیلی خوش‌شانس نبودیم و توپ به پشت صالح خورد و بعد به تیر خورد. یک موقعیت و یک گل. این دربی است. دربی همین‌طور است و متاسفانه برای ما این طور شد چون فقط سه امتیاز را می‌خواستیم و حتی مساوی هم برای ما خوب نبود.”

سرمربی استقلال در ادامه گفت: “بعد از گل، شروع کردند به دفاع کردن. از هر راهی که می‌توانستند. فرصت کردیم موقعیت داشته باشیم. همه چیز را امتحان کردیم تا به گل برسیم. ولی در این بازی ما آن شانسی را که همه تیم‌ها برای کامبک احتیاج داشتند را نداشتیم. همچنین، داور، آقای حیدری، داور خوبی است و از او خوشم می‌آید، ولی امروز همه خطاها علیه ما بود، یک خطا اینجا، یک خطا آنجا، یک خطا جای دیگر. بازی ما و تحرک و پویایی تیم ما را متوقف کرد و همه چیز در دربی متفاوت شد و دربی هم همین است. باید از شانس‌ها استفاده کنید. آنها این شانس را داشتند تا ببرند. یک شوت و یک گل. متاسفانه بازی را باختیم. این چیزی نبود که بخواهیم. برای ما سخت‌تر شد که قهرمان شویم. ولی تا زمانی که امتیاز هست باور داریم و تا پایان می‌جنگیم.”

در حالی که مدیر رسانه استقلال و خبرنگاران آماده پرسش‌های خود می‌شدند، ساپینتو با تشکر کردن از زرندی به او اشاره کرد که قصد دارد نشست را به اتمام برساند‌.

Share