سرپرست هلال احمر گیلان؛

دو پروژه داروخانه هلال احمر رشت و احیای ملک چهارراه میکائیل در دستورکار قرار دارد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: تحول، توسعه و مولدسازی در نهاد مردمی هلال احمر زیر سایه اصول بیطرفی و بیغرضی تعریف شده است که برای رسیدن به آن به همدلی و هم افزایی مدیران، خدمات، داوطلبان و جوانان نیاز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه کمک به انسان‌های آسیب دیده و دارای آلام روحی، اعضاء و داوطلبان هلال احمر را از لحاظ روانی و وجدانی اقناع می‌کند، گفت: ماموریت‌های هلال احمر با فطرت پاک انسانی همخوانی دارد و به همین خاطر گرایش و تمایل عموم مردم برای همکاری با جمعیت قابل توجه است

کوچکی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزش‌های عمومی و جذب نیروهای داوطلب توسط جمعیت هلال احمر و آماده بودن زمینه‌های لازم برای فعالیت جمعیت در شهرستان‌های رشت و خمام، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری جمعیت هلال احمر استان به زودی شاهد اقداماتی موثری در این زمینه باشیم.

نماینده مردم رشت و خمام در خانه ملت همچنین گفت: احیای ملک چهار راه قدس (میکائیل) و همچنین بهبود وضعیت داروخانه رشت دو موضوع مورد انتظار مردم است که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشت.

در ادامه‌ هادی سلیمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان، ضمن معرفی خدمات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جمعیت در بخش‌های مختلف از جمله جوانان، داوطلبان، امداد و نجات و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر را تشریح کرد.

سلیمی‌ با ابراز خرسندی از اشراف و تعلق خاطر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ماموریت‌های عام المنفعه و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: بحث داروخانه و پروژه چهارراه میکائیل دو موضوع مهمی است که در دستور کار قرار دارد و بزودی خبرهای خوبی در زمینه خواهیم شنید.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه برنامه ریزی ویژه‌ای در بخش آموزش‌های همگانی در دستور کار قرار دارد، افزود: آموزش‌های همگانی و توسعه پایگاه‌های امداد و نجات استان در اولویت قرار دارد.

سلیمی‌ بر توسعه و تحول این نهاد عام المنفعه تاکید کرد و گفت: تحول، توسعه و مولدسازی در نهاد مردمی هلال احمر زیر سایه اصول بیطرفی و بیغرضی تعریف شده است که برای رسیدن به آن به همدلی و هم افزایی مدیران، خدمات، داوطلبان و جوانان نیاز است.

Share