مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر گیلان به ۶ نفر از افراد گرفتار در برف املش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به شش نفر از سرنشینان دو خودرو در منطقه کوهستانی کجید به خصیب دشت شهرستان املش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به شش نفر از سرنشینان دو خودرو در منطقه کوهستانی کجید به خصیب دشت شهرستان املش خبر داد.

مهدی ولی پور افزود: با تماس با ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گیلان در عصر روز گذشته (دوشنبه) برای درخواست امدادرسانی، یک تیم شش نفره از هلال احمر کجید املش به محل اعزام و نسبت به امدادرسانی شش نفر از سرنشنینان دو خودرو در منطقه کوهستانی این شهرستان اقدام کردند.

وی با بیان این که طرح زمستانه جمعیت هلال احمر از بیستم آذر و به مدت سه ماه ادامه دارد، خاطر نشان کرد: طرح زمستانه این جمعیت در ۱۴ پایگاه ثابت و پنج پایگاه موقت به اجرا درآمده و یک پایگاه تیم واکنش سریع نیز در این رابطه فعال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: در هر یک از پایگاه های هلال احمر استان در اجرای طرح زمستانه به صورت شبانه روز پنج نجاتگر برای ارایه خدمات احتمالی حضور دارند.

وی اظهار داشت: ۱۰۰ دستگاه تجهیزات شامل آمبولانس ، ست نجات، خودروی کمک دار، خودروی پشتیبانی و یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این طرح فعال است.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای ۱۶ تیم واکنش سریع پنج نفره ، یک تیم ۱۵ نفره ، دو هزار و ۲۹۰ نجاتگر و امدادگر و هفت هزار و ۲۲۹ عضو جوان است.

Share