آقازاده نماینده رشت و خمام؛

دانشگاه پیام نور قابل حذف نیست | از ظرفیت‌های این دانشگاه استفاده شود

آقازاده با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ظرفیت بالایی دارد و قابل حذف نیست، افزود: متولیان مربوط به جای اینکه به فکر حذف دانشگاه پیام نور باشند، باید از ظرفیت‌های این دانشگاه استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید علی آقازاده در نشست رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های این دانشگاه استفاده کرد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در حوزه علم و دانش و دستاوردهای علمی، در دنیا حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از وجود اساتید برجسته در تصمیم‌گیری‌های مهم بهره ببریم، افزود: بی‌تردید مولفه‌ اساسی و مهم پیشرفت‌ِجامعه، حوزه علم و دانش است و باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم و دانش به یک دستاوردی خوبی در دنیا رسیده است، گفت: این موفقیت حاصل تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان، اساتید و دانشجویان ما است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ظرفیت بالایی دارد و قابل حذف نیست، افزود: متولیان مربوط به جای اینکه به فکر حذف دانشگاه پیام نور باشند، باید از ظرفیت‌های این دانشگاه استفاده کنند.

Share