با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد؛

بهره‌مندی ساکنین روستای کم برخوردار گرداولاست شهرستان فومن از نعمت برق

محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از بهره‌مندی بیش از ۲۰ خانوار در روستای کم برخوردار گرداولاست شهرستان فومن از نعمت برق با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از بهره‌مندی بیش از ۲۰ خانوار در روستای کم برخوردار گرداولاست شهرستان فومن از نعمت برق با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

در آئین افتتاح این پروژه خلیل بهروزی‌فر، نماینده شفت و فومن به تبیین برخی چالش‌های صنعت برق کشور درحال حاضر پرداخت و اظهار داشت: تلاش‌ها و عملکرد مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای خدمت‌رسانی به مردم شایسته تقدیر است.

وی افزود: تعامل و همگرایی در انجام امور کلید حل مشکلات است و امیدواریم هرچه بیشتر شاهد حرکت جهادی مدیران و مسئولان دولتی در جهت عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باشیم تا مردم به مجلس و دولت بیش از پیش دلگرم شوند.

بهروزی‌فر در پایان ضمن اشاره به برخی از مشکات برق استان از جمله فرسودگی شبکه‌ها ابراز امیدواری کرد: با تامین منابع مالی لازم، رفع موانع موجود و برنامه‌ریزی صحیح خدمت‌رسانی در این حوزه با سرعت و کیفیت بیشتری صورت پذیرد.

همچنین محمدتقی مهدیزاده در این آئین گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی وزارت نیرو مبنی بر تسریع در روند محرومیت‌زدائی و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نواحی روستائی، روستای گرداولاست شهرستان فومن بوسیله احداث شبکه مورد برق‌رسانی گرفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در این راستا اظهار داشت: این پروژه با حمایت مسئولان شهرستان فومن و از طریق احداث ۱۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۵۰ کیلوولت آمپر به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۷۴ روستای برق‌دار در گیلان وجود دارد، تاکید کرد: فرآیند اداری و اجرایی برقرسانی به روستاهای فاقد برق پس از دریافت استعلامات لازم از سایر سازمان‌ها از جمله منابع طبیعی در دست اقدام است.

گفتنی است در آئین افتتاح این پروژه موسی فکور فرماندار شهرستان فومن، جواد محجوب مدیر امور توزیع برق فومن بهمراه تنی چند از مسئولین این شهرستان حضور داشتند.

Share