معاون پیشگیری از جرم دادستان مرکز گیلان؛

با فوریت، معضل ترافیکی و نابسامانی محل توقف نفتکش‌ها در سطح رشت مرتفع شود

معاون پیشگیری از جرم دادستان مرکز گیلان گفت: با فوریت، معضل ترافیکی و نابسامانی محل توقف نفتکش‌ها در سطح شهر رشت مرتفع می‌گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  در اجرای بخشی از مصوبه دومین جلسه کارگروه حقوقی-قضایی ستاد پدافند غیر عامل استان گیلان در خصوص پارک خودروهای نفت کش مربوط به انبار نفت رشت در بلوار امام علی (ع) و ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان، نشستی با هدف تعیین تکلیف نهایی موضوع و رفع نارضایتی شهروندان به میزبانی معاون پیشگیری از جرم دادستان در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان برگزار شد.

کریم تقی زاده، معاون دادستان مرکز استان، ضمن تأکید بر حفظ نظم و آراستگی شهری و لزوم توجه به فراهم نمودن رضایت مردم، از مسؤولین دست اندرکار این موضوع خواست، با فوریت و هم اندیشی بین دستگاهی نسبت به جانمایی محل استاندارد و ایمن جهت پارک نفت‌کش‌ها اقدام شود.

در این جلسه، مدیر کل پدافند غیر عامل، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر عامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی و مدیر عامل آب منطقه‌ای استان گیلان به همراه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت به بیان نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

در نهایت مقرر شد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با قید فوریت طی مکاتبه‌ای رسمی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان در خصوص اجاره زمین متعلق به ادارات مذکور جهت استفاده به عنوان پارکینگ خودروهای نفت‌کش درخواست خود را اعلام نماید و ظرف یک هفته آینده اقدامات لازم در خصوص آماده‌سازی زمین (فنس کشی و…) و تعیین کارشناس و قیمت‌گذاری برای اجاره پارکینگ و تنظیم قرارداد اجاره فی مابین دستگاه‌های مذکور انجام و گزارش آن به دادستانی مرکز استان ارسال گردد.

Share