رئیس کل دادگستری گیلان عنوان کرد؛

بازگشت ۷ هزار میلیارد سرمایه گیلان به خزانه | سهم خواهی افراد در احیای صنایع

رئیس کل دادگستری گیلان از بازگشت ۷ هزار میلیارد تومان سرمایه این استان به خزانه خبر داد و گفت:صنایع پوشش از جمله شرکت‌های مادر و اثرگذار کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل  از مهر، حمزه خلیلی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی سراسر زیبایی و نور بوده است.

وی با اشاره به پیشینه و قدمت صنایع پوشش، افزود: برخی‌ها در قبال صنایع پوشش و ایستایی و توقف این مجموعه کوتاهی و غفلت کردند.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به عزم بلند و استوار در راستای احیا و پویایی صنایع پوشش، اضافه کرد: پویایی دوباره صنایع پوشش با یک دلی، هم افزایی و عزم راسخ تحقق یافته است.

خلیلی با بیان اینکه در دل کارهای بزرگ گنجی نهان است، گفت: صنایع پوشش از جمله شرکت‌های مادر و اثرگذار کشور است.

وی با بیان اینکه انجام کارهای بزرگ هزینه بردار است، افزود: ابتدا در خصوص احیای صنایع پوشش نگاه ناامیدانه وجود داشت و برخی‌ها تحقق این امر را غیر ممکن می‌دانستند.

خلیلی از بازگشت ۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گیلان به خزانه خبر داد و اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها و تجهیزات صنایع پوشش به یغما رفته بود و ۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گیلان از حلقوم افراد بیرون کشیده شد.

وی با بیان اینکه گیلان ظرفیت و توان اجرای کارهای بزرگ را دارد، اضافه کرد: تا حصول نتیجه در بخش احیای شرکت‌های بزرگ پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به سهم خواهی افراد در احیای صنایع راکد گیلان، افزود: هیچ سهم خواهی در خصوص بکارگیری نیرو در شرکت‌ها را نمی‌پذیریم این صنایع سهم و حق همه مردم است.

Share