در هفته معلم صورت گرفت؛

افتتاح زمین ورزش‌های ساحلی در رشت و چمن مصنوعی دبستان شهید متقی خشکبیجار

احمد پورکاظمی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو رشت گفت: این زمین ساحلی با زیربنای ۷۵۶ متر مربع در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموزی رشت به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو رشت در مراسم افتتاح زمین ورزش‌های ساحلی در رشت، گفت: این زمین ساحلی با زیربنای ۷۵۶ متر مربع در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموزی رشت به بهره برداری رسیده است.

احمد پورکاظمی با اعلام این خبر گفت: این زمین ساحلی با صرف ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، خیّران مدرسه ساز و همچنین ناحیه دو رشت افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی این زمین از ۹۰۰ تن ماسه استفاده شده است.

چمن مصنوعی دبستان شهید احمد متقی در خشکبیجار به بهره برداری رسید

این پروژه در زمینی به وسعت ۵۴۴ مترمربع و با صرف ۱۵۰ میلیون تومان در آخرین روز از هفته مقام معلم به بهره برداری رسید.

محمد فائزی با حضور در خشکبیجار زمین چمن مصنوعی دبستان شهید فرهنگی احمد متقی را افتتاح کرد. این برنامه در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی انجام شده و اعتبار وزارتی طرح ۱۵۰میلیون تومان است که ۴۵ میلیون تومان هزینه نصب آن نیز با همکاری بخشداری و شورای اسلامی روستای مریدان تامین شده است. همچنین برای نصب فنس به ۵۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.

براساس این گزارش، قرار است در ساعات آموزشی علاوه بر دانش آموزان مدرسه شهید متقی این زمین توسط دانش آموزان مدارس همجوار نیز استفاده شود.

از آغاز طرح شهید قاسم سلیمانی ۳۰ زمین چمن مصنوعی در سراسر استان به بهره برداری رسیده است.

Share