به همت خیّر نیک اندیش خانم پاکبازنژاد صورت گرفت؛

کلنگ زنی مجتمع خیر ساز آموزشی، توانبخشی و اوتیسم در رشت

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این مجتمع آموزشی و توانبخشی به همت خیّر نیک اندیش خانم پاکبازنژاد و مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس با زیربنای ۷۵۶ متر مربع ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این مجتمع آموزشی و توانبخشی به همت خیّر نیک اندیش خانم پاکبازنژاد و مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس با زیربنای ۷۵۶ متر مربع ساخته می‌شود.

رقیه کریمی در حاشیه کلنگ زنی این مجتمع آموزشی و توان بخشی اظهار داشت: در ساخت این پروژه آموزشی مبلغ یک میلیارد تومان توسط خیّر نیک اندیش خانم پاکباز نژاد و ۴ میلیارد تومان هم توسط اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان در ظرف ۳ سال احداث می‌شود.

وی افزود: این مجتمع دارای ۳ طبقه و ۹ کلاس درس است و در صورت بهره برداری کلیه خدمات گفتار درمانی، شنوایی‌سنجی و خدمات توان بخشی و مشاوره برای کودکان با نیازهای ویژه، رایگان انجام می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: در استان، حدود سه هزار دانش آموز با شرایط خاص تحصیل می‌کنند که متاسفانه مدارس ما با قدمت بالا و امکانات محدود نمی‌توانند خدمات مناسبی به این قشر عزیز ارائه نماید و در این راستا حضور خیرین مدرسه ساز می‌تواند ما را در ارائه خدمات تخصصی به دانش آموزان با نیازهای ویژه یاری دهد.

Share