آقازاده در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع پوشش عنوان کرد؛

احیای کارخانه پوشش خار چشم مافیای صنعت | جلوی نفوذ دوباره جریان منفعت‌طلب به کارخانه گرفته شود

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تذکر به برخی از افراد منفعت‌طلب، گفت: ما نخواهیم گذاشت که جریان مافیا و فساد دوباره به کارخانه صنایع پوشش رخنه کنند و عناصر سست‌عنصر در روند احیا و توسعه این شرکت کارشکنی کنند، زیرا این شرکت باید هر چه سریع‌تر به جایگاه واقعی خود برگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدعلی آقازاده، در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع پوشش در گفت‌وگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به اینکه این کارخانه دارای ظرفیت بالایی جهت اشتغال ۴ هزار نفر کارگر بود، اظهار کرد: روزی این کارخانه بسیار مجهز بود و تولیدات نساجی این کارخانه به کشورهای اروپایی صادر می‌شد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه متاسفانه تحت‌تاثیر گروه منفعت‌طلب و به بهانه تخریب برخی از سالن‌ها در برف سال ۸۳ کم‌کم به بخش خصوصی واگذار شد، افزود: در آن سال‌ها جریان فاسد و منفعت‌طلب به تدریج تاسیسات و تجهیزات کارخانه را غارت کرده و کل این شرکت را نابود و کارگران را نیز اخراج کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه جریان فاسد به طمع تجهیزات کارخانه، این شرکت را نابود کردند، گفت: عوامل مختلف از جمله عناصر فاسد داخل و خارج استان در این جنایت شریک بودند و با نفوذ و رانت خود این کارخانه را با خاک یکسان کردند.

آقازاده با اشاره به اینکه ما در این دوره موضوع احیای این کارخانه را به صورت جدی پیگیری کردیم، تصریح کرد: الحمدالله با همکاری مسئولین قضایی استان و کشور، این کارخانه از دست مافیا خارج شد و در این مدت کوتاه با تلاش‌ها و همت بالای مدیریت این کارخانه و کمک‌های شرکت آتیه‌دماوند و بانک صنعت‌ومعدن این کارخانه احیا شد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه اصلی ما این بود که این کارخانه احیا شود، خاطرنشان کرد: این شرکت باید همین روند را ادامه دهد و به جایگاه اصلی خود در تولید برسد و تاثیر فراوانی در اقتصاد گیلان داشته باشد.

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع احیا کامل این کارخانه را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم، گفت: این موضوع خیلی ارزشمند است که اکنون این شرکت از دست جریان مافیا خارج شده و حالا باید به عنوان یک سرمایه بزرگ برای مردم گیلان و جهت اشتغال جوانان ما باشد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تذکر به برخی از افراد منفعت‌طلب، گفت: ما نخواهیم گذاشت که جریان مافیا و فساد دوباره به اینجا رخنه کنند و عناصر سست‌عنصر در روند احیا و توسعه این شرکت کارشکنی کنند، زیرا این شرکت باید هر چه سریع‌تر به جایگاه واقعی خود برگردد.

Share