فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

احضار و دستگیری ۳۱ نفر از اراذل و اوباش در بندرانزلی

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله و جمع‌آوری اراذل و اوباش ۲۱ نفر از این افراد دستگیر و ۱۰ نفر از آن‌ها به پلیس امنیت عمومی شهرستان احضار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله و جمع‌آوری اراذل و اوباش ۲۱ نفر از این افراد دستگیر و ۱۰ نفر از آن‌ها به پلیس امنیت عمومی شهرستان احضار شدند.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور ضمن هشدار به اخلالگران نظم و امنیت عمومی جامعه اظهار داشت: پلیس هرگز اجازه قدرت نمائی و جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی افزود: از ابتدای سالجاری به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش، شناسایی و کنترل این افراد در دستور کار پلیس شهرستان بندرانزلی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱ نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شدند دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در جریان این طرح ۱۰نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار نیز به پلیس امنیت عمومی شهرستان بندرانزلی احضار و از آن‌ها در خصوص‌عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهدات لازم اخذ شد.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم شهروندان، مطابق متن صریح قانون با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قاطعیت کامل برخورد می‌کند و در این مقوله به هیج وجه با قانون شکنان مماشات نخواهد کرد.

Share