مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان خبر داد؛

اتمام فاز ابنیه «تصفیه خانه نالکیاشر» و پروژه تولید برق از پنل‌های خورشیدی

در دیدار نماینده شهرستان لنگرود با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان، وضعیت پروژه‌های زیرساختی شهرکهای صنعتی شهرستان لنگرود مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در راستای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» ایجاد زیرساخت‌ها، تسهیل در خدمات‌رسانی، ریشه‌یابی چالشهای موجود در حوزه تولید در استان و نیز در شهرستان لنگرود و در راستای بهبود فضای کسب و کار، با دکتر پرویز محمد نژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

مهدی محبوبی حسن کیاده در این دیدار از افزایش ظرفیت برق در نواحی صنعتی «یعقوبیه، اطاقور، لنگرود و مجتمع کارگاهی دریاسر» خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان خاطرنشان کرد: فاز ابنیه «تصفیه خانه نالکیاشر» از پیشرفت صد در صدی برخوردار بوده و با اتمام فاز تاسیسات و مکانیکال، اجرای این پروژه با اهمیت به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه به اجرای پروژه‌های زیرساختی مورد نیاز در شهرک یعقوبیه اشاره کرد ودر خصوص تولید برق در شهرک‌های صنعتی افزود: اجرای پروژه تولید برق در شهرک صنعتی نالکیاشر از طریق پنل‌های خورشیدی پیشرفت صد در صدی داشته است و ما در ماه‌های آتی، به حول و قوه الهی شاهد بهره برداری از پروژه تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی در شهرک لوشان و در سطحی بسیار وسیعتر خواهیم بود.

پرویز محمد نژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه شهرستان لنگرود با توجه به منابع و امکانات موجود از پتانسیل بسیار بالایی جهت سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزایش و توسعه شهرکهای صنعتی را با توجه به وجود متقاضیان سرمایه‌گذاری از نیاز‌های ضروری شهرستان دانسته و عنوان کرد: تمام توانم را جهت جذب اعتبارات بمنظور رونق شهرک‌های صنعتی شهرستان لنگرود بکار خواهم گرفت.

Share