رونمایی از مشخصات گوشی a24 در سایت نمایندگی سامسونگ

پس از موفقیت سامسونگ در فروش بالای گوشی a23 در سال ۲۰۲۲، این شرکت کره ای تصمیم گرفت تا نسخه بهتر و پیشرفته تر این گوشی سامسونگ را در سال جدید روانه بازار کند. در نهایت سامسونگ در ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ از گوشی کهکشانی a24 رونمایی کرد که با استقبال بی نظیری روبه رو شد.

مشخصات گوشی a24 سامسونگ

پس از موفقیت سامسونگ در فروش بالای گوشی a23 در سال ۲۰۲۲، این شرکت کره ای تصمیم گرفت تا نسخه بهتر و پیشرفته تر این گوشی سامسونگ را در سال جدید روانه بازار کند. در نهایت سامسونگ در ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ از گوشی کهکشانی a24 رونمایی کرد که با استقبال بی نظیری روبه رو شد.

گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 جدیدترین گوشی سری A سامسونگ است که در ۱۹ آوریل رونمایی و در ۵ می به بازار جهانی عرضه شد. این گوشی علاوه بر طراحی مینیمال به امکانات و ویژگی های فوق العاده ای نیز مجهز شده است . همانطور که میدانید، قیمت روز گوشی سامسونگ سری A بسیار مناسب است بنابراین با خرید گوشی a24 صاحب یک گوشی کاربردی با قیمت مقرون به صرفه می شوید. در ادامه شما را با مشخصات این گوشی جدید سامسونگ آشنا می کنیم.

طراحی گوشی A24 سامسونگ

جنس بدنه گوشی a24 از پلاستیک بوده و در پنل پشتی، سه لنز در راستای یک خط عمودی قرار گرفته اند. روی لبه راست گوشی دکمه پاور و تنظیم صدا وجود دارد و حسگر اثر انگشت با دکمه پاور ادغام شده است. در قسمت پایین گوشی نیز شاهد اسپیکر، پورت USB تایپ سی، میکروفون و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هستیم. وجود جک ۳.۵ میلیمتری در گوشی a24 به این معناست که می توانید هم از هندزفری سیمی و هم از گلکسی بادز استفاده کنید. سامسونگ ، گوشی a24 را در چهار رنگ جذاب و پرطرفدار قرمز، آبی، سبز و مشکی تولید کرده است که انتخاب هرکدام به سلیقه ی شما بستگی دارد . همچنین صفحه نمایش ۶.۵ اینچی گوشی a24 حدود ۸۲.۴ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

نمایشگر گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 مجهز به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰۲۳۴۰x پیکسل می باشد. نوع نمایشگر این گوشی SUPER AMOLED بوده و نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز است. همچنین روشنایی ۱۰۰۰ نیت صفحه نمایش این گوشی، به شما امکان مشاهده ریزترین جزئیات را حتی در مقابل نور آفتاب می دهد. در نهایت با نمایشگر گوشی a24 می توانید تصاویر و محتوا را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

پردازنده و سیستم عامل گوشی a24 سامسونگ

گوشی A24 مجهز به پردازنده Mediatek MT8781 Helio G99 است که از ۲ هسته ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A76 و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده است. همچنین سامسونگ این گوشی را با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه کرده است. طبق تجربه کاربران گوشی a24 عملکرد سریع و مناسبی در اجرای بازی هایی همچون پابجی و کال آف دیوتی دارد و می تواند بازی را بدون هیچگونه لگی برایتان اجرا کند و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان بازی با گوشی است.

دوربین گوشی a24 سامسونگ

دوربین گوشی A24 شامل: دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسل ، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل می باشد. همچنین دوربین اصلی و سلفی این گوشی توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارند.اگر به دنبال خرید گوشی با دوربین خوب و قیمتی مناسب هستید گوشی a24 گزینه مناسبی است چرا که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می توانند عکس های بی نظیر و با کیفیتی را برایتان به ثبت برسانند.

باتری گوشی a24 سامسونگ

گوشی A24 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری می باشد که امکان گیمینگ و به اشتراک گذاری محتوا به مدت طولانی را فراهم می کند. همچنین باتری این گوشی به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد. درون جعبه گوشی A24 سامسونگ، کابل شارژر USB Type-C وجود دارد اما خبری از آداپتور شارژ نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید. گوشی ای ۲۴ از فست شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می کند بنابراین با خرید آداپتور ۲۵ واتی برای این گوشی می توانید در مدت نیم ساعت شارژ گوشی را ۵۰ درصد پر کنید.

امکانات گوشی a24 سامسونگ

NFC گوشی a24 از قابلیت nfc برخوردار است. یک قابلیت ارتباطی است که دستگاه های موبایلی را در شرایطی که نزدیک به یکدیگر باشند، قادر به رد و بدل اطلاعات می‌کند. ان اف سی یک فرکانس رادیویی ایجاد می‌کند و از طریق آن، ارتباط بین دو دستگاه را برقرار می ‌سازد. هنگامی که قابلیت ارتباط NFC دو دستگاه فعال باشد، آن دو می‌ توانند حجم کمی از اطلاعات را بین یکدیگر منتقل کنند. تنها شرط لازم این است که دو دستگاه به یکدیگر نزدیک باشند. در این نوع ارتباط دو طرفه نیازی به وارد کردن کد تایید وجود ندارد همچنین قابلیت اتصال NFC مصرف انرژی بسیار پایینی دارد.

از دیگر امکانات گوشی a24 قابلیت اسمارت ویو می باشد. اسمارت ویو یکی از قابلیت های تلویزیون های هوشمند است که به کمک آن می توانیم فایل های صوتی و تصویری گوشی را بر روی تلویزیون پخش کنیم. این قابلیت برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد و پس از آن شرکت‌ های دیگر نیز از این قابلیت در تلویزیون ‌های خود استفاده کردند.اکثر گوشی های سامسونگ از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی می کنند و گوشی A24 نیز در این دسته قرار دارد.

قیمت گوشی a24 سامسونگ

از آنجایی که گوشی a24 سامسونگ هنوز وارد بازار ایران نشده بنابراین نمی توان قیمت دقیقی برای این محصول اعلام کرد اما به محض ورود این گوشی به بازار ایران می توانید در سایت نمایندگی سامسونگ از قیمت روز گوشی a24 مطلع شده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

سوالات کاربران درباره گوشی a24 سامسونگ

  • آیا گوشی a24 ضد آب است؟
  • رم و حافظه داخلی گوشی a24 چند است؟
  • گوشی a24 چند سیمکارت است؟
  • آیا گوشی a24 اثر انگشت دارد؟

سوالات بالا نمونه ای از پرتکرار ترین سوالات کاربران درباره گوشی a24 هستند که در ادامه به آن ها پاسخ می دهیم.

آیا گوشی a24 ضد آب است؟

گواهینامه IP درجه حفاظت دستگاه ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را بیان می کند. درجه حفاظت آی پی در گوشی هوشمند، استانداردی است که نشان می دهد یک گوشی می تواند عملکردی عادی در شرایط غیر عادی مثل زیر آب یا در شرایط آب و هوایی غیر عادی مثل رطوبت بالا و باران داشته باشد. بر خلاف اکثر گوشی های سامسونگ، گوشی a24 مجهز به گواهی IP نیست بنابراین نمی توان گفت این گوشی ضد آب است.

رم و حافظه داخلی گوشی a24 چند است؟

سامسونگ گوشی a24  سامسونگ را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت تولید و عرضه کرده است.

گوشی a24 چند سیمکارت است؟

بسیاری از کاربران از ۲ سیم کارت یا حتی بیشتر به صورت همزمان استفاده می کنند، به همین دلیل در سال های اخیر تقاضا برای خرید گوشی های ۲ سیم کارت افزایش یافته است. سامسونگ در تولید و عرضه گوشی های ۲ سیم کارت پیشتاز بوده و به همین دلیل تمام گوشی های سامسونگ مجهز به ۲ سیم کارت می باشند. گوشی a24 نیز دو سیم کارت است.

آیا گوشی a24 اثر انگشت دارد؟

سنسور اثر انگشت گوشی a24 با دکمه پاور این گوشی ادغام شده و عملکرد سریعی در بازکردن قفل نمایشگر گوشی و ورود به اپلیکیشن ها دارد.

مزایای گوشی a24 سامسونگ

  • عملکرد مناسب در اجرای بازی
  • باتری قدرتمند
  • طراحی مینیمال و زیبا
  • پشتیبانی از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون

آدرس و شماره تماس فروشگاه های نمایندگی سامسونگ در تهران

برای اطلاع از قیمت روز گوشی های سامسونگ و خرید نقدی و اقساطی آنها  از نمایندگی سامسونگ، به شعب زیر مراجعه نمایید:

مگا استور سعادت آباد: تهران – سعادت آباد – بلوار دریا – تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) – جنب بانک ایران زمین- پلاک ۱۶۵ | تلفن تهران:  ۸۸۶۹۷۰۲۰

مگا استور ونک: تهران – ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – برج نگار طبقه همکف واحد ۶ و ۸ | تلفن تهران:  ۸۸۶۴۱۷۰۷

مگا استور هروی: تهران – میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک ۱۰ | تلفن تهران:  ۲۶۷۵۲۵۰۰

Share