هفته بیست و نهم لیگ دسته یک؛

پیروزی چوکا تالش و شکست شهرداری آستارا | صعود شمس آذر قزوین به لیگ برتر

تیم‌های فوتبال چوکا تالش و استقلال خوزستان شنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میزبانی چوکا به مصاف هم رفتند که در نهایت چوکایی‌ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ یک فوتبال ایران، در مهم‌ترین بازی هفته، تیم فوتبال شمس آذر قزوین موفق شد با برتری ۳ بر صفر برابر ون‌پارس در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ یک، به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند. شمس آذر با این پیروزی ۵۸ امتیازی شد و با فاصله‌ای ۱۲ امتیازی با تیم سوم و هم‌چنین کسب نتایج بهتر در دیدارهای رو در رو برابر سایپا و فجرسپاسی، صعودش را به لیگ برتر مسجل کرد.

در دیگر دیدارهای مهم، استقلال خوزستان در تالش با نتیجه یک بر صفر مغلوب چوکا شد و رقابت برای صعود را جذاب‌تر کرد. سایپا دیگر تیم مدعی صعود با همین نتیجه خلیج فارس ماهشهر را برد و فجرسپاسی باز هم نتوانست خوشه طلایی را شکست دهد و با تساوی یک بر یک برابر این تیم متوقف شد.

شهرداری آستارا نیز با هدایت محسن بنگر مقابل دریای بابل شکست خورد.

در جدول، شمس آذر قزوین با ۵۸ امتیاز صدرنشین است و استقلال خوزستان با ۴۷، سایپا با ۴۶ و فجرسپاسی با ۴۳ و یک بازی کم‌تر در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

نتایج کامل هفته بیست و نهم لیگ یک به شرح زیر است:

استقلال ملاثانی ۲ – خیبر خرم‌آباد یک
چوکا تالش یک – استقلال خوزستان صفر
خوشه طلایی ساوه یک – فجرسپاسی یک
شمس آذر قزوین ۳ ۰ ون‌پارس اصفهان صفر
دریای بابل ۲ – شهرداری آستارا صفر
آرمان گهر صفر – شهرداری همدان صفر
چادرملو اردکان یک – مس شهر بابک یک

Share