کوچکی‌نژاد در صحن مجلس:

واردات بیش از حد برنج کشاورزان را دچار مشکل کرد | با چه انگیزه‌ای برنج کشت شود؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات بیش از حد برنج کشاورزان را دچار مشکل کرده است. برنج در مهر ماه کیلویی ۱۲۰ هزار تومان بود اما امروز ۸۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: ما قانون وضع کردیم تا آب، برق و گاز زمین‌های نسبی به صورت موقت داده شود، اما بسیاری از خانه‌ها در این ایام از آب شرب محروم هستند، دستگاه‌ها باید پاسخ دهند که چرا به قانون عمل نمی‌کنند و وزیر نیرو و نفت مردم را بیش از این دچار مشکل نکنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به مشکل کشت برنج، بیان کرد: کشاورز امروز با چه انگیزه‌ای باید کار کشت را انجام دهد؟ برنج در مهر ماه کیلویی ۱۲۰ هزار تومان بود اما امروز ۸۰ هزار تومان است، همه اقلام ۱۰ برابر افزایش قیمت داشته اما قیمت برنج و واردات بی‌اندازه برنج کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه فساد در هلال احمر زیاد شده است، گفت: حوزه دخانیات به عنوان یکی از صنایع مهم کشور به دلیل ضعف مدیریتی با شکست مواجه شده است.

Share