در دیدار با خانواده شهید والامقام فراجا «فرامرز نیک خواه»؛

سردار رادان: خدمت به خانواده شهدا موجب کسب فیض و سربلندی در قیامت است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رمز و راز شهادت در شهادت است گفت: خدمت به خانواده شهدا به خصوص خدمت به مادر شهید موجب کسب فیض و سربلندی در قیامت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  سردار «احمد رضا رادان» در دیدار با خانواده شهید والامقام فراجا «فرامرز نیک خواه» در شهرستان رشت اظهار داشت: شهادت و برگزیده شدن شهید و خانواده شهدا توسط خداوند جزء اسراری است که هنوز تمامی زوایای آن مشخص نشده است.
وی با بیان اینکه شهیدان زیادی داشتیم که مسیر آن‌ها با مسیر خانواده‌هایشان متفاوت بود و پس از شهادت، مسیر خانواده آن‌ها نیز تغییر پیدا کرد افزود: شهید علاوه بر کسب افتخار در دنیا و آخرت یک نسل را هم نجات می‌دهد و این اثر وجودی شهید است که در دل تک تک دوستان، خانواده و همسایگانشان تاثیر دارد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه رمز و راز شهادت، در خود مفهوم شهادت است بیان داشت: هم مفقودیت و جنس شهادت برای خانواده جنس ساختن و جنس مفقودیت جنس سوختن است.
این مقام ارشد انتظامی افزود: مفقودالاثر شدن دارای اجر بالاتری در بهشت نسبت به شهادت است زیرا برای شهید سنگ و مزاری است تا خانواده دلشان را آرام کنند اما خانواده فرد مفقود از این ارتباط معنوی مستثنی هستند.
فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: شهید علاوه بر کسب فیض برای خود تا قیام قیامت برای خانواده خود نیز کسب فیض و ثواب می‌کند.
سردار رادان در پایان با بیان اینکه اثر وجودی شهدا ممکن است برای سایرین قابل رویت نباشد و در وجود باطنی شهید پنهان است افزود: خدمت به خانواده شهدا به خصوص خدمت به مادران شهید موجب کسب فیض و سربلندی در قیامت خواهد شد.
گفتنی است شهید «فرامرز نیک خواه» در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی زبیدات بر اثر درگیری با دشمن بعثی عراق مفقودالاثر شد و پیکر این شهید والامقام تاکنون شناسایی نشده است.

 

Share