همزمان در سراسر کشور؛

رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان از ۱۹ فروردین | تشکیل چهار کارگروه تخصصی در ادارات

آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کار کارگروه‌های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه بندی از ۱۹ فروردین در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور تشکیل خواهد شد و به اعتراضات معلمان در این حوزه رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کار کارگروه‌های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه بندی از ۱۹ فروردین در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور تشکیل خواهد شد و به اعتراضات معلمان در این حوزه رسیدگی خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: میزهای تکریم و پاسخگویی به رتبه‌بندی در ادارات کل و ادارات آموزش و پرورش استان‌ها تشکیل شده است و در راستای تکریم و حفظ کرامت همکاران پاسخگویی شایسته انجام خواهند داد.

به منظور رسیدگی و پاسخگویی به اعتراضات رتبه بندی، چهار کارگروه تخصصی در ادارات آموزش و پرورش استان و مناطق با عناوین آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی، تربیت بدنی و پشتیبانی شکل گرفته و فعالیت خود را بر اساس دستورالعمل شروع خواهند کرد.

همکارانی که در سامانه my.medu.ir به فرآیند رتبه‌بندی خود ثبت اعتراض نموده یا خواهند کرد، رسیدگی به اعتراضات آنان صرفاً در بستر سامانه خواهد بود و کارگروه‌های تخصصی در مناطق و نواحی نسبت به بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده اصلاحی اقدام و در صورت لزوم از همکاران معترض دعوت به عمل آورده و مدارک آنان را مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار خواهند داد و نتیجه نهایی این اقدامات از طریق سامانه به همکاران معترض ابلاغ خواهد شد.

Share