نماینده مردم رشت و خمام در مجلس خبر داد؛

جذب بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل طرح‌های راهداری

جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۳۷ میلیارد تومان اعتبار ملی برای تکمیل ۲۵ طرح حوزه راهداری رشت جذب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جبار کوچکی نژاد در بازدید از طرح تکمیل جاده زیباکنار به چپرپورد زمان، پل زیباکنار و تعریض جاده رشت به لاکان با اشاره به جذب اعتبار ملی حدود ۲۳۷ میلیارد تومانی برای تکمیل ۲۵ طرح حوزه راهداری رشت افزود: این اعتبارات از پارسال تخصیص یافته و باید تا شهریور امسال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شود.

وی گفت: با استفاده از همین اعتبار ملی ۷ طرح به اتمام رسیده، ۳ طرح درحال اجراست و قرارداد ۵ طرح نیز منعقد شده و مقدمات آغاز جذب اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل طرح‌های راهداری رشتسایر طرح‌ها نیز انجام شده است.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز بالای ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی دیگر نیز برای تکمیل این طرح‌ها خواهیم گرفت.

حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت هم با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا این طرح‌ها در سال ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری برسند گفت: ۴۵ میلیارد تومان اعتبار استانی نیز برای طرح‌های حوزه راه روستایی رشت جذب شده است.

Share