فرمانداری رشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

تعطیلی تمامی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهرستان رشت در روز طبیعت

فرمانداری رشت اعلام کرد: کلیه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها شهرستان رشت در روز طبیعت (یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲) بمنظور رعایت و پاسداشت حرمت ماه مبارک رمضان تا ساعت ۵ عصر تعطیل می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانداری رشت با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی کلیه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌های سطح شهرستان رشت در روز طبیعت خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه همشهریان عزیز و گرامی می‌رساند؛

کلیه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها شهرستان رشت در روز طبیعت (یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲) بمنظور رعایت و پاسداشت حرمت ماه مبارک رمضان تا ساعت ۵ عصر تعطیل می‌باشد و هرگونه حضور، چادر و اسکان در زمان قید شده در این اماکن ممنوع است و از ورود افراد و خودروها به این مجموعه‌ها جلوگیری به‌عمل می‌آید.

لذا خواهشمند است از هرگونه حضور و اسکان در مجموعه‌های تفریحی گردشگری شهرستان خودداری نمایید.

قابل ذکر است مجموعه‌های تفریحی گردشگری شهرستان در هنگام افطار، مجاز به ارائه خدمات به همشهریان و میهمانان عزیز می‌باشند.

تکمیلی: کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌های گیلان در روز طبیعت با حفظ حرمت ماه رمضان باز خواهند بود

استاندار گیلان با تبریک فرا رسیدن روز طبیعت اعلام کرد: کلیه پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان گیلان در روز طبیعت با حفظ حرمت و شأنیت ماه مبارک رمضان آماده حضور مردم شریف استان و مسافران عزیز خواهد بود.

اسدالله عباسی افزود: به امید خدا مردم متدین و روزه‌دار گیلان و مسافران محترم در ساعات قبل از افطار نسبت به حفظ حرمت این ماه عزیز اقدام خواهند نمود.

وی گفت: از کلیه فرمانداران محترم خواسته‌ایم نسبت به برگزاری مناسب روز طبیعت که امسال مقارن با ماه رمضان است، اقدام کنند، حضور مردم و مسافرین تا قبل از افطار در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با رعایت موازین و شئونات اخلاقی و اسلامی خواهد بود و از هرگونه رفتار نابهنجار اجتماعی و فرهنگی و هنجارشکنی، و رفتار خلاف شرع از جمله روزه خواری در معابر و اماکن عمومی برخورد قانونی خواهد شد.

تمام تلاش خادمین مردم فراهم نمودن نشاط اجتماعی، آرامش، برقراری نظم و امنیت برای مردم عزیز خواهد بود.

Share