با همگرایی شورا و شهرداری کلاچای؛

تحقق کم سابقه ۱۵۲ درصدی عملکرد بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ شهرداری کلاچای

رشاد با اشاره به رشد کم سابقه ۱۵۲ درصدی عملکرد بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ شهرداری کلاچای گفت: بودجه سال ۱۴۰۱شهرداری بیش از ۲۷میلیارد تومان بوده که فراتر از این رقم یعنی حدود ۴۲میلیارد تومان محقق یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کامران علیپور رئیس شورای اسلامی شهر از رشد عملکرد بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری نسبت به بودجه مصوب آن در سال ۱۴۰۱ خبر داد و دلایل آن را نشات گرفته از مدیریت صحیح، تخصیص منابع به پروژه ها، تسهیل در امر ساخت و ساز و پرهیز از هزینه‌های زاید و جاری و مهم‌تر از همه تعامل سازنده و موثر مردم فهیم و نجیب شهر کلاچای با شهرداری عنوان کرد که در نوع خود کم سابقه بوده است.
«مهدی رشاد» شهردار شهر کلاچای هم با بیان اینکه به جد باید بگویم از دلایل مهم‌تر این موفقیت همگرایی و همسویی خوبی بین مدیریت شهری و شورای محترم دوره ششم بوده بیان کرد: این تعاملات مطمئنا افق روشنی را برای توسعه پایدار شهری ایجاد، که طبعا متضمن منافع و مصالح شهر و شهرداری خواهد بود.
وی با یاد آوری این مطلب که بودجه سال ۱۴۰۱شهرداری بیش از ۲۷میلیارد تومان بوده اظهار کرد: فراتر از این رقم یعنی حدود ۴۲میلیارد تومان محقق یافت.

Share