شهردار کلاچای اعلام کرد؛

المان ورودی شهر کلاچای ۹۰ درصد و پروژه میدان مطهری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رشاد تصریح کرد: المان ورودی شهر ۹۰ درصد و پروژه میدان مطهری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هنوز به طور کامل تکمیل نشده و شهروندان منتظر تکمیل نهایی آن باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی رشاد روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودسر با بیان اینکه از زمان تصدی مدیریت شهری کلاچای قدم‌های خوبی در راستای توسعه عمران شهری صورت گرفته آن را در نتیجه همراهی و همسویی اعضای محترم شورا و مجموعه شهرداری عنوان کرد.

وی در این نشست به برخی اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته از مرداد ماه سال جاری تاکنون جهت آگاهی بخشی، روشنگری و تنویر افکار عمومی ارائه داد.

شهردار کلاچای از جمله این اقدامات را در طی این مدت رنگ‌آمیزی سرعت کاها و عابرین پیاده به متراژ یک هزار و ۴۰۰ متر مربع، خط کشی معابر سطح شهر به طول ۲۴ هزار و ۳۲۲ مترمربع، رنگ‌آمیزی ابنیه سطح شهر شامل جداول، پل‌ها و سطوح بتنی به متراژ یک هزار و ۵۰۰ متر مربع، خرید آسفالت توپکا (سیرود) به میزان سه هزار متر مربع، اصلاح کانیوو و اجرای جدول‌گذاری خیابان شهید بهشتی و شهیده نرجس خانعلی زاده به طول یک هزار و ۳۶ متر اعلام کرد.

وی در این نشست خبری در خصوص پروژه ساخت میدان مطهری گفت: برای اجرای پروژه میدان مطهری که شامل ساخت، المان وسط، رنگ آمیزی، خاکریزی، گلکاری، نورپردازی، زیباسازی روی میدان و چمن مصنوعی و نیز بلوار آتش نشانی اعم از جدول گذاری، نصب پایه چراغ، لامپ ها، نورپردازی و رنگ‌آمیزی به ارزش نزدیک هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

رشاد از دیگر کارکردها را در طی این مدت نصب دوربین در سطح پارک ها، رنگ‌آمیزی دیوارهای ادارات سطح شهر، زیرسازی و اجرای آسفالت معابر سطح شهر به متراژ ۳ هزار و ۵۵۰ متر مربع و نقشه برداری از عرصه‌های سطح شهر برای انجام پروژه (انجام امور مربوط به طرح تفضیلی در فاز اول) به میزان ۳۰ هکتار ذکر کرد.

شهردار کلاچای با بیان اینکه در آیین افتتاح پروژه میدان مطهری بنا بود گزارشی از بیلان عملکرد شهرداری برای تنویر افکار عمومی ارائه دهیم افزود: متاسفانه شرایط نامناسب جوی و بارش شدید باران مانع از انجام آن شد که بتوانم به ارائه گزارش کامل از پروژه‌های انجام شده بپردازم.

وی تصریح کرد: المان ورودی شهر ۹۰ درصد و پروژه میدان مطهری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هنوز به طور کامل تکمیل نشده و شهروندان منتظر تکمیل نهایی آن باشند.

شهردار کلاچای به انعقاد قرارداد با پیمانکاران در اجرای پروژه‌ها اشاره و گفت: پرداخت کامل مطالبات پیمانکاران منوط به ارائه کارکرد و بررسی کامل و در گرو تکمیل نهایی کارهاست.

به گفته وی، تاکنون فقط یک پنجم مطالبات پیمانکاران برابر کارهای صورت گرفته به آن‌ها پرداخت شده است.

Share