با اشاره به حجم قابل توجه سفرهای نوروزی صورت گرفت؛

تأکید دانشگاه علوم پزشکی گیلان به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق دوز یادآور واکسن کرونا

با توجه به وضعیت اعلام شرایط زرد کرونایی در استان گیلان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر تزریق واکسن دوز یادآور کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عقیل قلی‌پور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حجم قابل توجه سفرهای نوروزی به گیلان و افزایش آمار کرونا طی روزهای اخیر، اظهار داشت: با توجه به زرد بودن وضعیت کرونایی استان گیلان لازم است همشهریان عزیز توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفته تا با کمترین مشکل از موج هشتم کرونا نیز به‌سلامت عبور کنیم.

وی با تاکید بر تزریق واکسن نوبت چهارم کرونا، گفت: همشهریان گرامی از تجمع در اماکن عمومی پرهیز و رعایت فاصله اجتماعی را جدی گرفته و در مکان‌های شلوغ و بدون تهویه هوا زدن ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را فراموش نکنند.

قلی‌پور اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و کمک دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم با کمترین مشکل موج جدید کرونا را نیز پشت سر بگذرانیم.

معاون درمان دانشگاه در پایان بر لزوم تزریق واکسن یادآور به بیماران زمینه‌ای تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، به مادران باردار و سالمندان توصیه می‌شود تا نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

Share