مدیریت شهری عملگرا؛

بازدید مدیریت شهری و مدیران اجرائی از پروژه تعریض جاده لاکان

سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت از پروژه تعریض جاده لاکان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس، غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت از پروژه تعریض جاده لاکان بازدید کردند.

این پروژه زیرساختی، شامل حدفاصل دانشگاه شهید چمران تا بعد از ریل راه آهن رشت-قزوین با طول ۴۰۰۰ متر و عرض تقریبی ۱۱ متر در هر طرف و مجموعا ۲۲ متر میباشد که پس از انجام عملیات زیرسازی آماده تعریض است.

سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی در این بازدید گزارشی از اقدامات شهرداری و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در این خصوص ارائه داده و بر لزوم رایزنی نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس و مشارکت عملی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای رفع موانع و تکمیل هر چه سریعتر پروژه تاکید کردند.

Share