فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

اختلاف خانوادگی منجر به قتل برادرزاده در اطاقور شد|دستگیری قاتل ۵۷ ساله

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری فردی که در جریان یک اختلاف خانوادگی برادرزاده خود را به قتل رسانده خبر داد و افزود: قاتل ۵۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری فردی که در جریان یک اختلاف خانوادگی برادرزاده خود را به قتل رسانده خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و مجروحیت یک نفر در شهر اطاقور لنگرود، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، فردی در پی اختلافات خانوادگی با سلاح سرد برادرزاده ۳۲ ساله خود را مجروح کرده است، افزود: فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری قاتل و اعتراف وی به جرم خود خبر داد و بیان داشت: قاتل ۵۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

Share