همزمان با اطلاعیه فدراسیون فوتبال؛

یک گام تا حضور قلعه نوعی روی نیمکت تیم ملی|سانچز ایران را با گزینه داخلی تنها گذاشت!

شواهد و قرائن نشان می‌دهد که امیر قلعه‌نویی سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود. فلیکس سانچز که گفته می‌شد جدی‌ترین گزینه هدایت ایران و جانشینی کارلوس کی‌روش است، به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش۳، در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران به وعده پیشین خود مبنی بر اعلام نام سرمربی تیم ملی در روز بیستم اسفند عمل نکرد، این مسئله به فردا موکول شده و احتمالا پس از بازی استقلال – فولاد، سرمربی جدید تیم ملی معرفی خواهد شد که در این میان شواهد و قرائن نشان می‌‌دهد که احتمالا جز امیر قلعه‌نویی، مربی دیگری مدنظر فدراسیون و هیئت رییسه‌اش نیست.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان بعد از سه فصل نسبتا موفق در این باشگاه در شرایطی که تیمش فردا مقابل نفت مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت، به احتمال بسیار زیاد گودبای پارتی خود را در این شهر برگزار خواهد کرد.

پس از انتشار خبر شکست مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با فلیکس سانچز، این سرمربی که به حضور در ایران تمایل زیادی هم داشت، بعد از عدم توافق در بندهای مختلفی از جمله مسائل مالی و نکات مربوط به مدت قرارداد، به اکوادور پیوست تا فوتبال ایران به صورت قطعی از خواب خرگوشی استخدام این مربی بیرون بیاید.

جالب اینکه علاوه بر اینکه شایعات نادرستی مبنی بر مذاکره تاج با این مربی در روزهای گذشته مطرح شده بود، حتی بعضی از اعضای هیئت رییسه‌ فدراسیون نیز عقیده داشتند فلیکس سانچز تا ظهر امروز به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود.

در نهایت اینطور به نظر می‌رسد که با توجه به همه نکات و با در نظر داشتن جمیع مسائل، امیر قلعه‌نویی برای بار دوم هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در دست خواهد گرفت. او یک‌ بار پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ که در مالزی برگزار می‌شد، سرمربی تیم ملی ایران شد و بدون باخت و با بداقبالی از سمت خود کنار رفت.

او در این مدت همواره علاقه‌مند بوده دوباره هدایت تیم ملی ایران را در دست داشته باشد و حالا به احتمال بسیار زیاد این اتفاق رخ خواهد داد، مگر آنکه فدراسیون فوتبال سورپرایز دیگری در آستین داشته باشد و یکی از رقبای قلعه‌نویی به جای او به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود.

اطلاعیه رسمی فدراسیون: فقط مانده تشریفات اداری

فدراسیون فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی به زودی اعلام می‌شود.

پیرو اعلام قبلی مبنی بر انتخاب و معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان به اطلاع جامعه فوتبال، هواداران و مردم عزیز می‌رساند که فرآیند انتخاب سرمربی در مرحله نهایی قرار گرفته است و پس از انجام تشریفات اداری لازم بزودی معرفی خواهد شد.

Share