آیت‌الله رمضانی در مراسم شام ولادت حضرت مهدی اظهار کرد؛

یک ایرانی نسبت به زنان سرزمینش غیرت دارد | مسببین مسمومیت دانش‌آموزان، مفسد فی‌الارض هستند

آیت‌الله «رضا رمضانی» شامگاه چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در مراسم شام ولادت حضرت مهدی(عج) و محفل انس با قرآن کریم که در مسجد النصر احمدگوراب رشت برگزار شد، اظهار کرد: شهدا بر ما حق بسیاری دارند و آن‌ها تربیت یافتگان مکتب وحی بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله «رضا رمضانی» شامگاه چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در مراسم شام ولادت حضرت مهدی(عج) و محفل انس با قرآن کریم که در مسجد النصر احمدگوراب رشت برگزار شد، اظهار کرد: شهدا بر ما حق بسیاری دارند و آن‌ها تربیت یافتگان مکتب وحی بودند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) آمد تا جامعه بشری تبعیض را نبیند و طعم عدالت را بچشد، تصریح کرد: همه انبیای الهی آمدند تا عدالت در جامعه بشری پیاده شده و به کسی ظلم نشود.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی از سوی خداوند بیهوده خلق نشده و انسان با حکمت آفریده شده است، افزود: امام زمان(عج) از ما می‌خواهد که همواره خود را تربیت کنیم.

آیت‌الله رمضانی ادامه داد: باید با امام زمان (عج) زندگی کنیم و نسبت به ایشان شناخت، معرفت و اطاعت پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه عدم شناخت نسبت به امام معصوم (ع) سبب شد تا حادثه عاشورا اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: ما باید امروز خود را امتحان کنیم که آیا می‌توانیم سخن مراجع را بشنویم؟ اگر توانستیم، بعد از ظهور امام زمان (عج) نیز می‌توانیم ایشان را تحمل کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: یاری کردن امام زمان (عج) به معنای یاوری مراجع و ولایت است؛ مسلم‌بن‌عقیلِ امام زمان(عج)، امروز امام خامنه‌ای است و باید از ایشان اطاعت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در عربستان سعودی از اسلام تنها سخن گفته می‌شود اما اسلام واقعی نیست، اذعان کرد: با آمدن امام زمان(عج) غبارهای روی دین اسلام زدوده می‌شود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه اسلام دین رحمت است ولی در برابر گردن‌کشان مقابله می‌کند، افزود: امام خمینی(ره) با دم مسیحایی خود ما را نجات داد و اسلامی که غرب و دشمنان از آن واهمه دارند اسلام با قرائت امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: اسلامی نجات بخش است که در آن غدیر، عاشورا، محبت، ظلم ستیزی، معرفت، توحید و عقلانیت باشد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با تاکید بر اینکه امروزه اسلام در برابر استکبار ایستاده است و معارف آن در بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دنیا ترویج و تدریس می‌شود، اظهار کرد: در آلمان در ابتدای انقلاب اسلامی ۱۰۰ مرکز اسلامی ولی امروز ۲۷۰۰ مرکز اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام محرم در انگلیس بیش از ۳۰۰ جلسه زیارت عاشورا برپا می‌شود، افزود: روز عاشورا در مهم‌ترین خیابان‌های شهرهای اروپا و آمریکا برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کنند.

آیت‌الله رمضانی ادامه داد: امروز نام امام حسین (ع) جهانی شده است؛ مسیحیان و اهل سنت در اروپا و کشورهای غربی در مراسم روز اربعین شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما و مسئولان از همه بیشتر باید قدر این انقلاب را بدانند، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم و مراقب جوانان خود باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: یک ایرانی همیشه نسبت به زنان سرزمینش غیرت دارد و آن‌هایی که تلاش می‌کنند زنان را خیابانی کرده و ولنگاری را ترویج دهند باید بدانند یک ایرانی هیچ وقت این اجازه را نخواهد داد.

وی ادامه داد: بعضی می‌خواهند فحشا و منکرات را ترویج دهند و امروز زنان ایرانی این آزادی را دارند تا در انتخابات حق انتخاب داشته باشند در صورتی که قبل از انقلاب اسلامی چنین فرصتی برای آن‌ها فراهم نبود.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه یک ایرانی هیچ وقت به خود اجازه نمی‌دهد زیر سلطه غرب بایستد، گفت: رژیم و شاهان گذشته منطقه به منطقه و به خصوص بحرین را از کشور جدا و به دیگران تقدیم کردند ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، فرزندان ایران اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور جدا شود.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا مشکلات به وجود آمده مانند گرانی، تورم و… حل شود، خاطرنشان کرد: قضیه مسمومیت دانش‌آموزان در روزهای گذشته به هیچ وجه قابل گذشت نیست و هر کسی مسبب این حادثه باشد قطعا مفسد فی الارض است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) تاکید کرد: در این حادثه نباید بچه‌های معصوم را بترسانند و دستگاه امنیتی سریع باید پیگیری کند و به صورت شفاف به اطلاع مردم برساند و اجازه ندهد که این ترس در بین بچه‌های دانش‌آموز ایجاد شود.

وی با بیان اینکه امروز یاری کردن امام زمان (عج) به معنای یاری کردن انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است، ابراز کرد: اگر می‌خواهیم رضایت امام زمان (عج) را جلب باید دعای ندبه را قرائت کنیم و هم در میدان مبارزه حضور پیدا کنیم و اجازه ندهیم کسی بر ما سلطه پیدا کند.

آیت‌الله رمضانی افزود: ایرانیان در تهدیدات می‌ایستند و در برابر آن مقابله می‌کنند؛ آینده انقلاب ما نیاز به حضور بیشتر در میدان است و مسئولان در همه رده‌ها باید قدردان این ملت باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما مسئولان صادق را از مسئولان غیرصادق تشخیص می‌دهند، تصریح کرد: مسئولان صادق کسانی هستند که درصدد پرکردن جیب خود و اهل حرف‌زدن نبوده و به دنبال خدمت به مردم و اهل عمل هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در راه انقلاب اسلامی و تدام آن خون‌های پاکی ریخته شده است، اذعان کرد: شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس نمونه‌ای از این شهدا هستند که استکبار را به زانو درآوردند.

Share