نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی:

لاپید: اعضای کابینه نتانیاهو دیوانه هستند و اسرائیل را نابود می‌کنند

یائیر لاپید، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در جدیدترین حمله خود به اعضای کابینه این رژیم آنان را دیوانه خواند و خواستار توقف این دیوانگی پیش از نابود شدن رژیم اسرائیل شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در جدیدترین حمله خود به اعضای کابینه این رژیم آنان را دیوانه خواند و خواستار توقف این دیوانگی پیش از نابود شدن رژیم اسرائیل شد.

یائیر لاپید، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس جناح اپوزیسیون این رژیم در این باره گفت: این کابینه دیوانه است و هر چیز خوبی در اسرائیل را ویران می‌کند.

وی افزود: همه اسرائیلی‌ها بهای نابود شدن اقتصاد را متحمل خواهند شد و باید جلوی این دیوانگی گرفته شود.

ائتلاف حاکم راست افراطی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» از زمان روی کار آمدن، یکسری اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرده که از نظر جناح اپوزیسیون و اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد که این رژیم به سمت تشدید بحران داخلی و حتی جنگ داخلی حرکت کند.

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی و نیز جنجال درباره اعطای اختیارات امنیتی به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و رهبر افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی»، هم اکنون به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است. شنبه شب و دوشنبه شب هفته گذشته نیز هزاران نفر برای هفتمین هفته در تل آویو و سایر شهرهای فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی هدف کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی را تضعیف آن و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند.

Share