وزیر اطلاعات تشریح کرد؛

خرابکاری و حمله به ایران اخبار جعلی است | دشمن در اغتشاشات به دنبال براندازی بود

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات گفت: دشمن در اتفاقات اخیر و اغتشاشات خیابانی تلاش کرد شرایطی فراهم کند تا بتواند براندازی را به سرانجام برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در نشست شورای تامین استان خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پاسداران با تاسی از حضرت امام حسین (ع) همواره نگهبان انقلاب و اسلام بوده‌اند و جانبازان نماد ایثارگری، استقامت، ولایتمداری هستند و مردم برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایثار کردند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان پایتخت دفاع مقدس است، افزود: جای جای این استان را خون شهدا رنگین کرده ‌و مردم خوزستان با وجود همه تزویر‌ها و فتنه‌ها از سوی دشمنان کشورمان، همیشه با وحدت در برابر نفوذی که دشمن در این سرزمین طراحی کرده بود از زمان انقلاب و جنگ تحمیلی تا به امروز ایستادگی کرده‌اند و نشان داده‌اند که همیشه پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

وزیر اطلاعات گفت: اساس انقلاب ما ولایتمداری است که با خون شهیدان بیمه شده و مردم ما بدانند تا زمانیکه همه ما در اطاعت امر، ولی فقیه و نائب امام زمان (عج) تلاش کنیم، لطف خدا شامل ما خواهد بود.

خطیب با تاکید بر امنیت پایدار گفت: امنیت ما متکی به مردم است و امنیت متکی به مردم امنیتی پایدار است که در برابر نفوذ دشمن مقاوم است و در کشورمان اقوام و مذاهب و طوایف مختلف بستر ساز این امنیت هستند.

عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: ما وظیفه داریم در برابر فتنه‌گری دشمنان تمام ابزار و امکاناتمان را به‌کار بگیریم، دشمن با ابزار رسانه‌ای‌ مختلفی که در اختیار دارد علیه کشورمان اقدام می‌کند و به دنبال تاثیر‌گذاری بر اراده مردم است.

وزیر اطلاعات در ادامه عنوان کرد: دشمن در اتفاقات اخیر و اغتشاشات خیابانی تلاش کرد شرایطی فراهم کند تا بتواند براندازی را به سرانجام برساند، اما به لطف الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی نیرو‌های مسلح، قضایی، امنیتی، جامعه اطلاعاتی و با بصیرت مردم نقشه دشمن با شکست مواجه شد و امروزه دشمن از سر استیصال تلاش می‌کند با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات، در قالب اخبار جعلی، خرابکاری و حمله به ایران روحیه مقاومت مردم را تضعیف کند، ولی همواره با همراهی مردم دشمن شکست خورده است.

وزیر اطلاعات افزود: در اصفهان یک تیم کشف شد و یک تیم هم با وجود آموزش‌هایی که دیده بودند، موفق به اجرای عملیات خود نشدند. همچنین یک عملیات را هم در کرج جعل کردند برای اینکه بتوانند با آن برای خودشان آبرو بخرند اما این جعلیات و خبرسازی‌ها عمر کوتاهی خواهد داشت.

وی با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در کشور‌های همسایه گفت: همسایگان بدانند که امنیت با قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه‌ها با رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دست نمی‌آید بلکه امنیت از درون خود و با همکاری با کشور‌های همسایه ایجاد می‌شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی در ایجاد سامانه دفاع یکپارچه در منطقه گفت: رژیم صهیونیستی امروز در برابر فلسطینیان، زبون و سرشکسته شده و این اقدامات نتیجه‌ای غیر از تاراج کردن سرمایه کشور‌ها ندارد.

‌خطیب با تاکید بر سیاست‌های دولت آیت الله رئیسی مبنی بر گسترش روابط با کشور‌های همسایه گفت: ایجاد روابط خوب و متقابل و مشارکتی که با کشور‌های همسایه بوجود آمده است امنیت پایدار و موثری در منطقه پایه ریزی کرده است.

Share