مدیر امور آب و فاضلاب رشت خبر داد:

توسعه شبکه فاضلاب شهر رشت؛ اجرای یک هزار و ۱۰۵ متر لوله‌گذاری

محمود امیری، مدیر امور آب و فاضلاب رشت از اجرای یک هزار و ۱۰۵ متر لوله‌گذاری جهت توسعه شبکه فاضلاب این شهر طی سه ماهه سوم سال جاری خبر داد و افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب شهر رشت هزینه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر امور آب و فاضلاب رشت از اجرای یک هزار و ۱۰۵ متر لوله‌گذاری جهت توسعه شبکه فاضلاب این شهر طی سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.

محمود امیری گفت: به منظور بهره مندی بیش از ۱۳۰ خانوار از شبکه بهداشتی فاضلاب، پروژه اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب شهر رشت به طول یک هزار و ۱۰۵ متر در سه ماه سوم سال جاری اجرا شد.

وی افزود: این عملیات با استفاده از لوله‌های کاروگیت در اقطار ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۱۵ و هزار میلی متری در بلوار لاکان، کوچه کارواش مهر، گلسار، خیابان ۱۹۰، جاده سنگر، کوچه فتحی دخت و یادار شهدای گمنام کوچه آذر به بهره برداری رسید.

امیری، با اشاره به انجام عملیات نقشه برداری و طراحی بصورت رایگان در ۲۳ آدرس مورد تقاضای مشترکین به متراژ حدود هزار و ۶۰۰ متر، افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب شهر رشت هزینه شد.

Share