شهردار لاهیجان خبر داد؛

برگزاری جشنواره نوروزی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در لاهیجان

رضا زنده دل کرد: ستاد استقبال از نوروز در شهرداری لاهیجان تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود و برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی افزون‌تر برای مسافران و شهروندان تدوین خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه ستاد استقبال از نوروز و خدمات سفر شهرداری لاهیجان با حضور رضا زنده دل، شهردار، معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.

رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در این جلسه گفت: با برنامه ریزی مدون از ابتدای اسفند ماه تدارک لازم برای استقبال از نوروز را آغاز کرده تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران و شهروندان عزیز ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: شهر زیبای لاهیجان با تاریخی درخشان و جاذبه‌های فراوان طبیعی، مذهبی، تاریخی و گردشگری و مردمانی که با فرهنگ غنی خود با افتخار پذیرای مهمان و مسافر می‌باشند، آماده میزبانی از گردشگران و هموطنان عزیز کشورمان در نوروز ۱۴۰۲ خواهد بود.

زنده دل با بیان اینکه شهرداری لاهیجان با تمام امکانات تلاش خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای مسافران فراهم نماید، گفت: خرید المان‌های جدید نوروزی و رنگ‌آمیز و بهسازی المان‌های نوروزی سال‌های گذشته، پاکسازی معابر و ورودی و خروجی شهر، شست و شوی جداول رنگ شده و رنگ‌آمیزی جداول فرسوده، خط کشی خیابان ها، ترمیم فضای سبز و کاشت گلهای فصلی در میادین، بازسازی سرویس‌های بهداشتی، لکه گیری و آسفالت خیابانها و کوچه ها، اصلاح تابلوهای راهنمای اماکن گردشگری، نصب نیمکت‌های جدید، نصب چراغ‌های جدید روشنایی، نورپردازی سطح شهر و اماکن گردشگری، برنامه ریزی ارائه خدمات‌رسانی به مسافران و زیباسازی پایانه مسافربری، کشیک سازمان حمل و نقل همگانی، طراحی سفره هفت سین در چند نقطه شهر و گشت ویژه شهر آرا برای پاکسازی محلات، معابر و نظافت سطح شهر از جمله برنامه‌هایی است که برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن با تلاش معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری در حال اجرا می‌باشد.

شهردار لاهیجان با اشاره به همزمانی و تقارن نوروز پیش رو با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری جشنواره نوروزی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور هنرمندان مطرح استان گیلان از چهارم فروردین هر شب بعد از افطار در جزیره استخر لاهیجان، چاپ نقشه و راهنمای گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی و نورافشانی آسمان لاهیجان از برنامه‌های فرهنگی شهرداری لاهیجان در نوروز ۱۴۰۲ می‌باشد.

زنده دل افزود: هدف ما در نوروز پیش رو فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه و شادی و نشاط شهروندان و مسافران است و شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: ستاد استقبال از نوروز در شهرداری لاهیجان تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود و برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی افزون‌تر برای مسافران و شهروندان تدوین خواهد شد.

شهردار لاهیجان افزود: جای دارد از پشتیبانی و حمایت فرماندار محترم شهرستان و همه دستگاههایی که برای تمهید خدمات سفر با شهرداری همکاری دارند، قدردانی نمایم.

Share