با هدف بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن رشت آستارا؛

بازدید معاون وزیر حمل و نقل روسیه و معاون ساخت و توسعه راه آهن ایران از آستارا

عباس خطیبی معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه های وزارت راه و شهرسازی و دمیتری ازبروف دبیر کل و معاون وزیر حمل و نقل روسیه و هیئت همراه در سفر یک روزه از زیرساخت های راه آهن رشت آستارا بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس خطیبی معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه های وزارت راه و شهرسازی و دمیتری ازبروف دبیر کل و معاون وزیر حمل و نقل روسیه و هیئت همراه در سفر یک روزه از زیرساخت های راه آهن رشت آستارا بازدید به عمل آوردند.

هیئت روسی در این سفر با بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن رشت آستارا از نزدیک از نحوه تکمیل زیرساخت های این پروژه بازدید به عمل آورد.

طبق توافق دو طرف ایرانی و روسی در اوایل سال آینده پس از بررسی های مورد نظر توافق تامین مالی این پروژه از سوی طرف روسی بین دو کشور به امضا خواهد رسید.

عنایت رضایی پور در حاشیه این بازدید، هدف حضور هیات روسی را بررسی وضعیت موجود عنوان کرد و گفت: این هیات از پایانه مرزی آستارا و پایانه ریلی بازدید کردند.

فرماندار آستارا یادآور شد: هدف از سفرهای متعدد هیات روسی دستیابی به یک تفاهمنامه با جمهوری اسلامی ایران است تا زمینه برای توافق نهایی آماده شود.

 

Share