با برگزاری مراسمی صورت گرفت؛

«اسماعیل صبور» سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت شد

مراسم تقدیر و معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت برگزار شد و در پایان این مراسم از زحمات محمدجواد حدادی تقدیر و اسماعیل صبور بعنوان سرپرست معرفی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تقدیر و معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت با حضور حامد دائمی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان؛ بابایی معاون مسکن شهری و محمدرضا نقدی، فرماندار شهرستان در فرمانداری شفت برگزار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه توسعه روستایی و خدمت به روستاییان و نیازمندان از آرمان‌های اصلی انقلاب و از اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این عرصه فعالیت‌های چشمگیری داشته است و موجب شده تا چهره بسیاری از مناطق روستایی استان از جمله مناطق شهرستان شفت متحول شود.

دائمی اظهار داشت: توسعه روستایی با محرومیت‌زدایی و خدمت به روستاییان جلوه‌گر می‌شود و این اقدام به همراه کمک به نیازمندان و ایجاد سرپناه برای طبقات و اقشار با سطوح درآمدی مختلف از جمله اموری است که موجب افزایش سطح رضایتمندی مردم می‌شود.

فرماندار شفت در این مراسم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نهادهای پیشرو در زمینه توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان است.

نقدی اظهار کرد: نقش بنیاد مسکن در محرومیت‌زدایی از روستاها بی‌بدیل و کمک به محرومین و اقشار کم درآمد در بخش مسکن از مهترین شاخصه‌های این نهاد انقلابی است.

وی افزود: توجه به تامین مسکن اقشار کم درآمد و جوانان و بهبود وضعیت معیشتی روستائیان از اولویت‌های کاری مدیران شهرستان است.

فرماندار شفت خاطر نشان ساخت: بنیاد مسکن طی سالهای اخیر طرح‌های عمرانی قابل توجهی در مناطق محروم، روستاها و نیز شهرهای شهرستان اجرا نموده است که ترویج فرهنگ مقاوم‌سازی مسکن، افزایش سطح نسبی رفاه و بهداشت در محیط روستاها با تهیه و اجرای طرح هادی از جمله مهترین این فعالیت‌ها است.

در پایان این مراسم از زحمات محمدجواد حدادی تقدیر و اسماعیل صبور بعنوان سرپرست معرفی شد.

Share